Sv: Årgång 2011 del 5
Ja det är det!
Vi håller till i ungefär samma krokar...
Ja det är det!
Vi håller till i ungefär samma krokar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Jag har en 11;a jag med
En welshponny av cobtyp.
Funderar på att visa honom men har inte modet för att våga göra det. Sen allt detta pappersarbete blir jag inte klok på..
Ska försöka komma iväg på någon löshoppningsträning nu snart.
Hoppas det var okej att jag hoppade in i tråden?
Tingsryd är den 6:e juni har inte bestämt än om jag ska visa min för han har hamnat i en ordentlig växtfas och ser ut därefter
Du kanske lagt ut bild tidigare? Känner igenom honom nämligen och detta med att hans vargtänder tagits bort Han ser fin ut, hur stor är han? förväntas bli?
Vad fin han är! Hoppar ju riktigt trevligt!
Är så kul nu här i tråden när det verkligen börjar hända grejer med våra treåringar, vi har en rolig vår framför oss med våra elvor.
Min har också fått löshoppa igen, skötte sig riktigt bra den här gången, blir lite "för rädd om sig" såtillpass att hon hoppar upp högt men inte riktigt griper framåt alltid, men börjar ändå bli modigare. Rev ordentligt med bakbenen vändan innan den film jag länkar till nedan, så vi trodde hon skulle stå emot den här vändan, men nu kopplade hon på lejonhjärtat och hoppade över:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10153996978575145
Tack och lov beter hon sig inte så när jag sitter på.
KL.
Har en 11a jag också, arab/new forest.
En liten bild från när vi tränar på att stå snällt i transporten fast det händer saker runtomkring: