Årgång 2011 del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Årgång 2011 del 5

Snygg fuxkille! Påminner lite om min tjejja.

Hunter : Han är jätte fin trots fluff!

Oanki: Vad dom hoppar!

Kl

Jag har en 11;a jag med :)
En welshponny av cobtyp.

Funderar på att visa honom men har inte modet för att våga göra det. Sen allt detta pappersarbete blir jag inte klok på..

Ska försöka komma iväg på någon löshoppningsträning nu snart.

Hoppas det var okej att jag hoppade in i tråden? :)

Kl

Jag har en 11;a jag med :)
En welshponny av cobtyp.

Funderar på att visa honom men har inte modet för att våga göra det. Sen allt detta pappersarbete blir jag inte klok på..

Ska försöka komma iväg på någon löshoppningsträning nu snart.

Hoppas det var okej att jag hoppade in i tråden? :)

Välkommen :)

Han är helt klart bäst!
Fick mycket hjälp med min gamle när han var unghäst.
Men det var för länge sen när jag också bodde i Småland

Tingsryd är den 6:e juni har inte bestämt än om jag ska visa min för han har hamnat i en ordentlig växtfas och ser ut därefter :crazy:

Oj, har de flyttat det (åt rätt håll i alla fall)
Hoppas din hinner växa ikapp så kan vi åka dit o heja på varandra!

KL.

Har en 11a jag också, arab/new forest.

En liten bild från när vi tränar på att stå snällt i transporten fast det händer saker runtomkring:

1619231_10152015962212483_1163161761_n.jpg

Här är några bilder på honom.

img_20140116_105234_52d7dd652a6b22bbba4cdb05.jpg

img_20140225_141423_530c9c26ddf2b357de5f8fe5.jpg

Första premiärturen ut häromdagen.
img_9897_53187ff32a6b22231948793a.jpg

Här är han inte okej i munnen, hittade vargtänder som drogs ut dagen efter.
img_20140226_141339_530dfb562a6b220be5dd92c0.jpg

Du kanske lagt ut bild tidigare? Känner igenom honom nämligen och detta med att hans vargtänder tagits bort :) Han ser fin ut, hur stor är han? förväntas bli?

Vad fin han är! Hoppar ju riktigt trevligt!

Är så kul nu här i tråden när det verkligen börjar hända grejer med våra treåringar, vi har en rolig vår framför oss med våra elvor. :bump:

Min har också fått löshoppa igen, skötte sig riktigt bra den här gången, blir lite "för rädd om sig" såtillpass att hon hoppar upp högt men inte riktigt griper framåt alltid, men börjar ändå bli modigare. Rev ordentligt med bakbenen vändan innan den film jag länkar till nedan, så vi trodde hon skulle stå emot den här vändan, men nu kopplade hon på lejonhjärtat och hoppade över:

https://www.facebook.com/photo.php?v=10153996978575145

Haha, ja, det där är obligatoriskt. Tror hon gjorde ett liknande (fast högre, här var hon trött lagom till sista vändan för dagen) efter Varje hopp... :rofl:

Du kanske lagt ut bild tidigare? Känner igenom honom nämligen och detta med att hans vargtänder tagits bort :) Han ser fin ut, hur stor är han? förväntas bli?

Jo, jag har lagt bilder på honom i andra trådar :)
Han är 134,5 cm nu och det är väl någon cm till jag hoppas på. Ska han hålla welshponny av cobtypens rasstandard får han bara bli 137,2 cm.

Återbesök hos tandläkaren på onsdag med så får jag se ifall det har läkt ihop bra :)

Vad fin han är! Hoppar ju riktigt trevligt!

Är så kul nu här i tråden när det verkligen börjar hända grejer med våra treåringar, vi har en rolig vår framför oss med våra elvor. :bump:

Min har också fått löshoppa igen, skötte sig riktigt bra den här gången, blir lite "för rädd om sig" såtillpass att hon hoppar upp högt men inte riktigt griper framåt alltid, men börjar ändå bli modigare. Rev ordentligt med bakbenen vändan innan den film jag länkar till nedan, så vi trodde hon skulle stå emot den här vändan, men nu kopplade hon på lejonhjärtat och hoppade över:

https://www.facebook.com/photo.php?v=10153996978575145

Oh tack :) som sagt han blev lite matt här på sista. Första språnget på "riktigt" hinder så vart han ju över stöden :crazy: hahaha han blev som en seriefigur, du vet när figuren trillar ut från ett tak först fattar dom ingenting sen bara "waah, ohhhh, shiiiiiiiiiiit" och så börjar dom fäkta med ben och armar :D ungefär så såg min ut när han insåg hur jävla högt upp i luften han var bara "jääääääääääklar vad ska jag göra nu det är låååååångt till marken" :laugh:

Hahaha så det här är hon sköter sig bra - hur ser hon ut när hon är vild ;) hon ser rätt taggad ut i mina ögon :D

Haha, jag kan se det framför mig. :D

Hehe, ja, allt är ju relativt. ;) Sist vi var iväg var hon helfläng, nu gick hon ändå att leda ända in i fållan. Och så här sista vändan var hon ju lite matt och trött så ja, det här är Pricken "lugn". Tack och lov beter hon sig inte så när jag sitter på. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Piaff
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 344
Senast: Enya
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 498

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka