Årgång 2011 del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Årgång 2011 del 5

:rofl:
Sorry - lät så roligt bara

Ingen fara =) Nackdelen med att ha barn i ridhuset. De tenderar att flytta på sig ;P

Roligast idag, som dock inte kom på film, var dock när min lille helt sonika drog under plastbanden, genade rakt över ridhuset och sen under plastbanden igen precis innan hindren. Mycket nöjd med sig själv, behövde man inte springa så mycket ;P

Vilken gummiboll :D !

Ja kan knappt fatta det själv. Han är en sån här godmodig stabil kuse som alltid har öronen framåt, lite sävlig så där. Och sen när han får hinder framför näsan så är det som han förvandlas till gummibear. Han fatta liksom direkt vid första tillfället vad han skulle göra - var helt solklart för honom - jag bara :eek:

Inga problem inför 3 års där om du ska visa honom ;)

Vilka mer är det som ska visa? Vore kul om vi kanske kan göra en lista på vilka samt vilka datum och var vi visar?
Kanske vi hittar någon som visar på samma ställe och kan vi hejja på varandra på plats med :D

Roligast idag, som dock inte kom på film, var dock när min lille helt sonika drog under plastbanden, genade rakt över ridhuset och sen under plastbanden igen precis innan hindren. Mycket nöjd med sig själv, behövde man inte springa så mycket ;P

Hahaha som min föle på fölvisningen i somras när de skulle stå fint i mitten när domaren läste upp poäng (föl fick höga poäng så hon skulle står där och sola sig i glansen). Mitt föl "boooooring" och gick och hämtade ett blomsterarrangemang från ett hörn som hon släpade iväg med till publikens förtjusning :D Alla andra föl höll sig klistrade intill sina mammor O_o

Inga problem inför 3 års där om du ska visa honom ;)

Vilka mer är det som ska visa? Vore kul om vi kanske kan göra en lista på vilka samt vilka datum och var vi visar?
Kanske vi hittar någon som visar på samma ställe och kan vi hejja på varandra på plats med :D

Han ska visas är tanken. Blev (starkt) rekommenderad av beridaren att visa honom. Är ju iofs inte enbart hoppning som bedöms och jag är lite nojjig att han ska bli nerdömd för han är så ful :p

Bra idé med en lista :) Hade ju varit så kul att hejja på andra hästar mer än ens egen :D

21:e maj är det som gäller här i Halland för Halländska hästavelsföreningen!

Hahaha som min föle på fölvisningen i somras när de skulle stå fint i mitten när domaren läste upp poäng (föl fick höga poäng så hon skulle står där och sola sig i glansen). Mitt föl "boooooring" och gick och hämtade ett blomsterarrangemang från ett hörn som hon släpade iväg med till publikens förtjusning :D Alla andra föl höll sig klistrade intill sina mammor O_o

Hahaha, underbart! :rofl:

Kl

Vad kul att läsa om alla duktiga hästar.
Jättefina bilder också!!

Idag har vi varit iväg och löshoppat och allt har verkligen gått över förväntan, från lastning till hoppning!
Är så sjukt glad och stolt över min lille häst som inte ens varit uppbunden för två månader sen.
Walle fick även beröm av tränaren både över uppförandet och hoppningen.
Behövdes inte många varv innan han fattade och sista rundan blev sprången riktigt bra!
Skönt också med kunnigt folk runtomkring som har vett att avsluta i rätt tid.
Mycket nöjd matte men även häst när vi åkte hem...:)

Synd att bomstödet skymmer typ halva hästen:

Så cool! :D
krya på dig

happyrider duktig kille! :) fin han är i pälsen

Den här hästen är fin :) Den skulle jag definitivt inte skämmas för :d

Tycker min ser ut som ett loppebo i jämförelse :o

IMG_1223_zps3e171580.jpg

"Nu sköter du dig, annars jävlar" :p

Vad kul att allt gick bra :) Man blir så positivt laddad när ens älsklingar sköter sig.

Senast ändrad:

Hunter: Han är inte ful :D Bara vinterfluffig ;)

Vi som ska visa på 3 års:

10-11 Maj - Grevagården / Skaraborg - Ackio
21 Maj - Halland(?) - Hunter

Folk får fylla på i datumordning, anläggning och sånt :)

17 maj - Timrå Ridstadium / "sundsvall" - Oanki ( Magnus och Roxi

17 maj - Timrå Ridstadium / "sundsvall" - Oanki ( Magnus och Roxi
24-25 Maj - Tingsryd / Småland - Vimsan

Tingsryd är den 6:e juni har inte bestämt än om jag ska visa min för han har hamnat i en ordentlig växtfas och ser ut därefter :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 027
Senast: Piaff
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 344
Senast: Enya
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 022
· Visningar
33 388

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka