Sv: Arabiska fullblod
Jösses hjälp. Jag har köpt häst av folk jag verkligen inte vill ha kontakt med och skulle verkligen kunna bli irriterad om jag var tvungen att redovisa mina förehavanden/planer
Visst är det kul om man kan följa hästen och dittan och dattan, men har du sålt den så har du.
*hukar mig inför kommande attacker*
När jag säljer min "vara" som då även är min älskling gör jag det till en person som jag ser det kan ge hästen ett bra liv.
Jag har sålt till fantastiska människor som jag håller kontakten med.
Det är alltid ångest att sälja men känns så bra när den nya ägaren ger hästen tid och de möjligheter jag inte kan ge.
Aldrig jag säljer någon av mina älsklingar för 3 mille till någon i långtbortistan där jag inte har någon aning om hur hästen hanteras.
Mina hästar får mycket kärlek och bekräftelse och är vana vid det så jag säljer till dem som kan fortsätta med det.
Ingela
Jösses hjälp. Jag har köpt häst av folk jag verkligen inte vill ha kontakt med och skulle verkligen kunna bli irriterad om jag var tvungen att redovisa mina förehavanden/planer
Visst är det kul om man kan följa hästen och dittan och dattan, men har du sålt den så har du.
*hukar mig inför kommande attacker*