Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis som du skriver kan typ skilja väldigt mellan domare o domare...likaså på arabdomarna.visst en bra exitör är alltid en bra exitör, men det finns en sak till som de bedömmer, typ.... och det kan skilja väldigt mkt mellan olika dommare!
framförallt om de inte kan rasen.
Grattis CK!
Li
Oki. Det jag menar är att när man hör halvblodsfolk prata hingst så är det breeders, kvalitets mm mm.
Inte "typ" som det gärna görs här.
Samma med travhästarna. Det är prestation och de som inte håller, blir inte avelshingstar!
Jag är helt lost med halvblod, men ofta har man sett hingstar med tunga fula huvuden, ben som talltimmer och mankar som elefanter. Men hoppa, det kan dom och avkommor det får dom.
Kanske beror på att jag inte tycker halvlod håller ihopp till 100%.
Gillar dom smäckra kusarna (undra varför?)
Mvh Li
Nej typen är inte lika viktig som att hästen kan prestera.Oki. Det jag menar är att när man hör halvblodsfolk prata hingst så är det breeders, kvalitets mm mm.
Mvh Li
Oki. Det jag menar är att när man hör halvblodsfolk prata hingst så är det breeders, kvalitets mm mm.
Samma med travhästarna. Det är prestation och de som inte håller, blir inte avelshingstar!
Jag är helt lost med halvblod, men ofta har man sett hingstar med tunga fula huvuden, ben som talltimmer och mankar som elefanter. Men hoppa, det kan dom och avkommor det får dom.
Kanske beror på att jag inte tycker halvlod håller ihopp till 100%.
Gillar dom smäckra kusarna (undra varför?)
Mvh Li
okej, hon är försäkrad i folksam inklusive plus delen som ska stå för dolda fel, hennes pappa är så vitt jag vet inte röntgad, inte heller hennes mamma...
men är det någon idee att röntga ett så ungt föl?
eller kan jag vänta tills hon växt klar o om hon har cystor göra vad?
förvirrad o orolig just nu....
är väldigt såld på detta föl, men vill inte heller slänga pengarna i sjön, då hon ska bli kompis o avelssto till mig...