Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns en fin arabhingst i mellan sverige, Wafvel ox han är efter El Borr. Har otroligt starkt och bra syke!okej, spännande.. hoppas allt går bra Själv så vill jag nog betäcka min pålla med en arabhingst.. Problemet är att vi här Finland har så få bra arab avelshingstar, De flesta utav dem är inget att hänga i julgranen.. det avlas på många icke godkända hingstar eller hingstar med väldigt dåliga poäng..dålig exteriör, dåliga gångarter osv.. Och jag vill ju få fram en bättre arabindivid och inte bara avla på första bästa bara för att han finns nära till hands så.. Det finns faktist 2 här Finland som jag tror skulle passa Zadira, men problemet är att den ena är leasad till danmark och den andra är så ung och har inte hunnit prestera så mycket ännu.. Så jag funderar och funderar vad jag skall hitta för passande hingst.. Har funderat på om det finns några bra hingstar i Norra Sverige som kunde passa?? Någon som vet vad det finns för hingstar där?
Vad tycker du själv om videon, kom jag tänka på?