Sv: Arabavel 2009/2010 forts
Den som väntar på något gott...
Nu äntligen har jag hittat de perfekta hemmen till mina 3 till salu hästar!
3 exporter dessutom!
Igår kväll åkte Ciwanne till sin nya ägare som jobbar precis enligt mitt eget sätt att hantera hästar. Hon behövde komma till någon som har henne som NO 1 häst och som vill uppleva världen med henne. Det fick hon!Vi var alla ut på en gemensam ridtur och fast Ciwanne inte har tillbringat mycket tid under sadeln på sistone var det som om dom var ihopgjutna. Glädje!
Jag kan inte tänka mig en mer lämpad ägare och jag är så glad att det blev precis dom 2.
Hennes son Cobrah åkte även han till en underbar människa med samma horseskills om ovannämda som såg Cobrah, precis som den coola kille han är.
Det såg verkligen ut som kärlek vid 1:a ögonkastet och hon satt lääänge med honom i hagen och bara beundrade. Hjärtat smälte på mig med!
Så båda två bor nu i Finland, inte i samma stall men nära varandra.
Cobrah kommer bli stallkamrat med en annan svenskfödd häst här på Bukefalos.
Vår underbara Electra (Esteticas helsyster) har fått nytt hem hos en jätteambitiös kvinna i Norge. Hon skryter upp hennes psyke ordentligt och den ridbarhet hon har. Jätteroligt! Så nu kan jag verkligen koppla av i tanken med att mina underbara vänner kommer att vara älskade för det dom är, även om dom inte vinner pokaler, och som kommer utbilda och älska dem i många år framåt. Lycka!