Är du inte klok?! Det kostar ju pengar att kastreraProjekt häst säljes. En korsning nordsvensk/arab, född 15, hingst, som är för mycket häst för ägaren.
Hade inte kastrering varit en bra början?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du inte klok?! Det kostar ju pengar att kastreraProjekt häst säljes. En korsning nordsvensk/arab, född 15, hingst, som är för mycket häst för ägaren.
Är du inte klok?! Det kostar ju pengar att kastrera
Ah, just det ja, så dumt av mig.Är du inte klok?! Det kostar ju pengar att kastrera
Ja precis, kanske korsa med en fantastiskt fläckig fullblodstinker eller något annat roligt.Sen kan den ju faktiskt vilja bli pappa, för det är hans mål i livet och så är han ju sååå snäll och fin
Har själv sett annonsen i fråga och det står ju tydligt att den ska kastreras så snart som i nästa veckaProjekt häst säljes. En korsning nordsvensk/arab, född 15, hingst, som är för mycket häst för ägaren.
Jo det verkar vara en del tillagt i annonsen nu. Det var ju fintHar själv sett annonsen i fråga och det står ju tydligt att den ska kastreras så snart som i nästa vecka
X är ett 11 årigt hannoveraner-valack och ädel häst med stor utstrålning.
174 cm hög! Han är en lättriden häst med stort hjärta och mod. Han har idag gjort flera felfria starter upp t.o.m 130 cm under 2017, även debuterat 130 cm 2018 med bra resultat!
X är en lyhörd, ridbar, ambitiös och mycket vänlig individ. X har en väldigt härlig inställning till både hoppning och tävling, en häst som absolut inte vill riva, är rädd om sig och noggrann.
Han är också mycket avancerad i dressyr och slag i all hantering! klippa, sko, rida ut på osv.
Försiktig med lagom mycket nerv.
Underbar karaktär.
Tävlings erfarenhet i 130 klasser.
Nyligen Röntgad UA.
Endast seriösa svar.
90.000
-----
-med 3 bilder på 3 olika hästar, bl.a en frieser, Totilas och en till (alla svarta).
Är du inte klok?! Det kostar ju pengar att kastrera
"Hon viiiiill ju såååå gääärna få ett föööl"Plus att då går det ju heller inte att tjäna pengar på att byb:a fler diverse korsningar!
Beredare låter som något för stavningstråden."Blir han inte såld omgående sätts han hos beredare vecka 14. Då blir priset ett helt annat i vår."
Blir det styckpris då eller?
Det beror väl på vad de ska ha hästen tillBeredare låter som något för stavningstråden.
Kunde hon inte få in ett par stavfel till?Den här, då: inledningen på en annons där man säljer en quarterhäst:
"Har kommit fram till att jag tyvärr måste hitta en ny människa till min bästa vän.
Säljes endast pga av att min före detta efter 13 år trodde att gräset va grönare på andra sidan..
Tji fick han.. (mohahah) =P
Men nu när sjöbjuggen börjar tära efter all kneckbröd och all min lediga tid kommer läggas på mina små flickor känner jag att min underbara häst inte kommer få den tid hon förtjänar..
Jag har absolut inte brottom med att sälja denna diamant..
Säljes endast till rätt hem och människa.."
Den här, då: inledningen på en annons där man säljer en quarterhäst:
"Har kommit fram till att jag tyvärr måste hitta en ny människa till min bästa vän.
Säljes endast pga av att min före detta efter 13 år trodde att gräset va grönare på andra sidan..
Tji fick han.. (mohahah) =P
Men nu när sjöbjuggen börjar tära efter all kneckbröd och all min lediga tid kommer läggas på mina små flickor känner jag att min underbara häst inte kommer få den tid hon förtjänar..
Jag har absolut inte brottom med att sälja denna diamant..
Säljes endast till rätt hem och människa.."
och synnerligen relevant?Det var ... öppenhjärtigt.
det fanns nog fler stavfel längre ner i annonsen men jag tyckte att inledningen var det som var mest intressant.Kunde hon inte få in ett par stavfel till?
"Super bra enligt användare"
Man blir onekligen nyfiken på kvasten som marknadsförs med detta säljande argument