Drömmer du om att rida genom landskapet på en gudarlig svart arabisk hingst? Här är drömhästen för dig. XXX är född med en stjärngodd stamtavla och i sig är en mycket speciell stjärna, vacker svart och dekorerad med sin egen vita stjärna i pannan.
XXX har presenterats på National Show for Arabs och gjorde 40,5 poäng. Han är van vid hantering och går rakt in i släpvagn, handel och lugn.
Hans rörelse är allt du kan förvänta dig av en högkvalitativ häst, med sin svans upp och en elegant kroppsbyggnad. Inblick i hans intelligenta ögon verkar han full av visdom och kunskap, långt bortom hans ålder. Han har massor av karisma och en fantastisk lugn utstrålning. Hans farfar var Vervaldee, som själv befinner sig i Versace, och farfar var den speciella och unika hingsten Nafal, som är den trefaldiga guldmedaljvinnaren. Även om 2018 kanske inte är hästens år, kan det definitivt vara året för din häst, och XXX är bara hästen du har drömt om. Han kommer att vara din troskompis hela livet, och han är redo att börja vidareutbildning.
Förutom att hela annonsen är skriven på konstig svenska och med underligt stavade ord så hakar jag upp mig på att hingsten ska vara min troskompis hela livet, det känns lite för kinky för min smak.
Jag tror att det skulle vara helt gudarligt att äga just den hästen! Med eller utan trosor.