Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä det var det inte.Det är inte en annons från Kronofogden då? De lägger aldrig ut bilder från insidan, utan bara 5 bilder utifrån
Mysigt det låter!Nä det var det inte.
Dock hade kronofogden ett hus ute för 400 000. Där husdjur har gjort sina behov inomhus (det skrev dom inte rakt ut men skrivit att husdjur gått lösa inne och alla golv behövde bytas ) inga reparationer gjorda, vvs förmodligen frusit sönder, befarad hussvamp i gage och uthus. Känns rimligt med 400 000 kr då. Eller inte
En tjej som annonserar efter trosskydd på FB. Hennes små hundar revirpinkar inomhus och det blir så dyrt med trosskydd till dom, så om någon vill sälja billigt/skänka hade hon blivit tacksam.
En tjej som annonserar efter trosskydd på FB. Hennes små hundar revirpinkar inomhus och det blir så dyrt med trosskydd till dom, så om någon vill sälja billigt/skänka hade hon blivit tacksam.
Var det körhästen? VÄLDIGT konstigt steg hade den!
Så typiskt.....när jag äntligen hittar den så kan man bara se filmen om man har FB. Jag ville ju se hur den rörde sig.
Jag såg den på Hästnet.
Verkar vara borta från Hästnet.
Såg den filmen nu med "ofrivillig", den hästen går minst sagt annorlunda. Verkade ha väldigt bråttom, speciellt i galoppen. Undra om det är på grund av rasen eller något i hanteringen från Holland.
Ah, då var det lite som jag var inne på. Det är lite som Tennesse Walking Horse, de går också lite annorlunda än vad många av oss är vana vid att se.Jag har ju sett två hästar av samma ras, båda tävlas som körhästar här i Sverige.
Båda rör sig mycket, den ena mer som "våra" hästar (ej körstam tror jag) men den andra, som är av körstam rör sig mycket likt denna.
Det är bara uppåt uppåt uppåt, aldrig framåt, liksom. Denna har nog lite mer hasböj,men den där "stressen" i skritten är väldigt lik.
Den jag känner kan få likadan stress och liksom slå ner fötterna och jag upplever att det kommer från att de är byggda/avlade att trava i stort sett på plats med minsta möjliga energi. Folk upplever detta som väldigt mäktigt och jag kan tänka mig att det nog är det man avlat på, körhästar för show.
Det i sin tur gör att hästen jag känner kan aldrig ens skritta i b-ponnytempo på körtävling eftersom den alltid tar sig upp i trav om man vill driva fram den i skritt. Nästan så till den milda grad att skritt känns omöjligt överhuvudtaget.
Att det är samma med denna häst kan jag ju inte veta, men jag tror att det kan vara samma här.
Såg den filmen nu med "ofrivillig", den hästen går minst sagt annorlunda. Verkade ha väldigt bråttom, speciellt i galoppen. Undra om det är på grund av rasen eller något i hanteringen från Holland.
Okej, gör ett nytt försök.
Vill gärna se filmen jag också, hur gör jag?
Annonsen är kvarTyder det faktum att annonsen nu är borta, på att det var en bukefalist som sålde?
Usch........
Rubriken: "14.000 vid hämtning innan helgen!"
Sedan kommer andra raden: "Haft henne i tre år och har ridit in henne själv, därför har hon en speciell plats i mitt hjärta och hemmet är viktigt."
Kan hemmet verkligen vara viktigt om man "sänker" priset om någon kommer och hämtar den före helgen?
Texten vittnar om en del ytterligare tveksamheter, tycker jag.