usch, ogillas!"Sökes pessoabett. Tvådelat eller tredelat, vilket som är skarpast"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
usch, ogillas!"Sökes pessoabett. Tvådelat eller tredelat, vilket som är skarpast"
"Sökes pessoabett. Tvådelat eller tredelat, vilket som är skarpast"
Men att hon finns på blup är ju JÄTTEMERITERANDE. Trodde det var allas PLIKT att avla på ALLT med livmoder som är listat där.Avelssto till salu, står vilket år hon är född och vilken hingst hon är dräktig med, men inte hennes eget namn eller stam. Däremot står det att hon finns på blup, men inte hur man ska hitta henne...
"Kallblod lånas ut"
vidare står det pris och ort. Ingen bild, ingen annan info om hästen...
Jäkligt konstig annons ich en stor verksamhet som ligger bakom.
Såg den också, mycket märkligt.Nu börjar jag fundera på om den här annonsören är riktigt bra på att annonsera eller riktigt dålig på att annonsera. Senaste annonsen har rubriken "Billig ridhäst" och ja, det låter som en jättebillig häst av den rasen men det står inte ett ord om varför den är så billig. Självklart får annonsen ca 10 000 frågor om just det i kommentarsfältet vilket gör att annonsen hamnar högre upp, vilket ger fler intressenter, vilket ger ... tja.
Nu börjar jag fundera på om den här annonsören är riktigt bra på att annonsera eller riktigt dålig på att annonsera. Senaste annonsen har rubriken "Billig ridhäst" och ja, det låter som en jättebillig häst av den rasen men det står inte ett ord om varför den är så billig. Självklart får annonsen ca 10 000 frågor om just det i kommentarsfältet vilket gör att annonsen hamnar högre upp, vilket ger fler intressenter, vilket ger ... tja.
Jag gissar på ett fläckigt föl"Söker en hingst att betäcka mitt C-ponny sto med . Helst en welsh cob eller welsh korsning storlek D- ponny eller en Tinker då hon är skäckfärgad även semination är intressant. Gärna i småland. "
Ja, vad säger man..? Vad är avelsmålet..???
Ja, det är ju viktigt! Eh...........Jag gissar på ett fläckigt föl
" Lämplig tjejhäst."
Jag tänkte att det var en rosa My Little pony som är rosa med regnbåge på baken?Är det kanske som när bilar är "tjejkörda"? Eller är hästen rosa och glittrig?
Nej nu vet jag! Min läkare hade en teori om att tjejer inte ska "dela för mycket på benen" (det låter illa, men hen menade att höftleden inte ska vridas ut för mycket, som den kan göra när man sitter i sadeln på en bred häst), så det måste ju vara en mycket smal häst!
Det låter ju märkligt om killar skulle vara bättre skapta då, när de är smalare om höfterna än vad kvinnor är. Jag har aldrig hört talas om att ryttare är i större behov av nya höftleder än icke-ryttare.Är det kanske som när bilar är "tjejkörda"? Eller är hästen rosa och glittrig?
Nej nu vet jag! Min läkare hade en teori om att tjejer inte ska "dela för mycket på benen" (det låter illa, men hen menade att höftleden inte ska vridas ut för mycket, som den kan göra när man sitter i sadeln på en bred häst), så det måste ju vara en mycket smal häst!
" Lämplig tjejhäst."