P
prallan
Det var ju en Bukefalist som hittade sin annons nämnd här. Hen hade nog inte blivit så glad över om namn och nr offentliggjordes här.Hur menar du nu, du är för att privatpersoner med telnr hängs ut på nätet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju en Bukefalist som hittade sin annons nämnd här. Hen hade nog inte blivit så glad över om namn och nr offentliggjordes här.Hur menar du nu, du är för att privatpersoner med telnr hängs ut på nätet?
Kan inte låta bli att länka till detta, det är bra att kolla annonsen ordentligt innan man lägger ut den så inte autocorrect har varit i farten...
Jag söker internt föl för en mindre förmögenhet eller som är avlad för OS och VM utan en kamrat att hackigt med och ut och hoppa lite upp till 120 cirka.
Men eller hur!Alltså hästar födda 2004 som inte är utbildade.. "ännu". Vad har dom gjort dom senaste tio åren liksom?
Jag tycker man ser många såna. Min teori är att ägaren skaffat en outbildad häst, inte varit intresserad/haft kunskapen att utbilda och sen har de bara ridit runt (Jag menar, jag red bara runt på mina tidigare hästar. Då var de redan utbildade, men ändå. Hade noll intresse eller kunskap för utbildning och jag upplever det som att många känner likadant. Nu brinner jag för det istället och tycker inget är roligare än utbildning)Alltså hästar födda 2004 som inte är utbildade.. "ännu". Vad har dom gjort dom senaste tio åren liksom?
Begär mindre än hälften vad de skulle få betala för ett Lojstaföl. Det gör de för ett vuxet russto med inga andra skavanker än inte körd eller riden. Söker seriös spekulant. Jag önskar mig seriösa uppfödare.
Hm
"Lätt i bak och fram..."
Jag läser direkt mellan raderna - Sparkas bak och stegrar eller den kanske har lätt för piaff & galoppiruetter? de högre skolorna?
Hm
"Lätt i bak och fram..."
Jag läser direkt mellan raderna - Sparkas bak och stegrar eller den kanske har lätt för piaff & galoppiruetter? de högre skolorna?
Kanske det, men man har ju å andra sidan lagt ut annonsen med namn och adress?Det var ju en Bukefalist som hittade sin annons nämnd här. Hen hade nog inte blivit så glad över om namn och nr offentliggjordes här.
Annons för hund:
"Med sorg i mitt hjärta måste jag sälja min lilla valp på ca 5månader pga av bostadssituation. Han heter Milo (uttalas Majlo)"
Det är viktigt att namnet blir rätt uttalat när folk ringer på annonsen. Bra med tydlighet!