En vän till mig delade en finsk annons på facebook. Min snälla facebooksida översatte den åt mig, utan att jag bad om det. Här är resultatet av den fina översättningen:
Saknar du ditt liv nytt hopp? Det skulle vara en bit av hopp för guld!
I detta avsnitt, en 9-årig hingst stilig höll inte, och tävlingen visade sig vara saalistamisesta folksång Hill (dainu kalns) lyckligare hobby horse sökvägen.
Terrängen medan du kör, och ratsastaessa inte bromsen inte är ett stort problem, men marken AIDS hänga någon att vara till hjälp. Denna son brist på fantasi, inte tuuliessa i fel riktning, att placera små gröna terrängen, män att flytta. A kvarstå än en hundvalp och kan vara hoideltavana så länge som vi behöver.
Bor i garaget, lös som en kartong, så länge kaviokasseuraa är tillgängliga. Elektrisk tråd att respektera, även nästa följer ett sto erbjudandet. Till denna dag, har inte stött på några åtgärder som skulle ha denna hopp om förändring.
Jag hoppas det guld att ha ett nytt hem, enligt alla dina personliga tillhörigheter (inte barbacka). Om du är humor och förstå behoven hos suurisydämisen son, är du den personen som vi söker.
Svansen hängande tag 2700 €
Om du rimpauta nummer eller en privat meddelande, så låt oss tala om buggning mer.