Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går att hitta på blup, seminerad 2010 men ingen avkomma som registrerats i ASVH eller Blå basen. Stoet är dessutom från Irland och av en stam som inte är godkänd av ASVH, så avkomman skulle ju kunna vara registrerad någon annanstans.
Eller säljes annonser med rubrik pudelvalpar tex.. sen läser man annonsen text. Och då är det visst både en och två raser till i "pudelvalparna"
"Hej ska köpa häst nu igen efter 3 år ! Så slängde å sålde alla mina ridsaker finns de någon snäll själ som kan tänka sig skänka ett par ridbyxor? Alla pengar läggs på hästen denna månaden å har inga kläder alls ..."
Det kanske man skulle tänkt på innan hästköpet? Tänk om hästen skadar sig det första den gör när den kommer...
Brukar man inte vanligtvis kolla upp marknadspriset och inte bara trycka dit en siffra man själv vill ha?
"Hej ska köpa häst nu igen efter 3 år ! Så slängde å sålde alla mina ridsaker finns de någon snäll själ som kan tänka sig skänka ett par ridbyxor? Alla pengar läggs på hästen denna månaden å har inga kläder alls ..."
Det kanske man skulle tänkt på innan hästköpet? Tänk om hästen skadar sig det första den gör när den kommer...
Såna annonser dyker upp då och då. för ett tag sedan var det en person som vill få saker skänkt till sig. Personen ville inte ens betala frakt eller hämta sakerna utan man skulle lämna sakerna hos henne...
å sen vill dom ofta ha populära (dyra) grejer i tiptoppskick, såklart helt gratis och levererat till sig
Såg en gång en som gnällde i en skänkes/bytesgrupp om att alla i gruppen var så otrevliga för de va ju ingen som svarade på hennes annonser om vad hon önskade att få till skänks, så folk började fråga vad den sökte svaret blev "Iphone 5" det här var alltså för något/några år sen dessutom
Tror dessutom de flesta människor har nån typ av jeans/byxa som fungerar att rida i första tiden, och hur som, har man inte fått hem/köpt hästen än är det väl inte nån panik att ha ett par ridbyxorGår alldeles utmärkt att rida i mjukisbyxor den första tiden. Kostar typ 100 spänn.
Och som sagt, vad händer om hästen skadar sej...
Tror dessutom de flesta människor har nån typ av jeans/byxa som fungerar att rida i första tiden, och hur som, har man inte fått hem/köpt hästen än är det väl inte nån panik att ha ett par ridbyxor
Måste man gå naken så är det rätt illa."Hej ska köpa häst nu igen efter 3 år ! Så slängde å sålde alla mina ridsaker finns de någon snäll själ som kan tänka sig skänka ett par ridbyxor? Alla pengar läggs på hästen denna månaden å har inga kläder alls ..."
.
Tänkte just tipsa om den! "Unga manliga papegoja"Det här med google translate/tveksamma stavningar verkar ju funka i diverse annonser
Stor gåva att överraska den du älskar eller dig själv. Här är en vacker ara som har den sötaste personlighet. Han är super tam, älskar att gosa, har en enorm vokabulär. Jag hand utfodras honom från när han fortfarande var ett barn. Levereras med en bur. Perfekta fjädrar, inga dåliga vanor.