Underbar galopp tyckte jag var lite rolig rubrik. Kan man köpa bara galoppen alltså? Den paxar jag till min pålle i så fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns i alla fall en annons till under samma sökkriterier från samma säljare, där finns filmen kvar också. Tycker inte det ser något vidare ut där heller och det är ju en väldans massa pengar..
Hur vanligt kan det förresten vara att man skriver ut pris exklusive moms?? Känns lite onödigt. Varför liksom inte bara skriva det riktiga priset istället?
Beror på vad man får i inbyte, behöver ju inte vara en sadel?Såg en sadelannons på en sadel för 1000 kr som skulle säljas snabbt pga platsbrist men säljaren kunde även tänka sig byte??? har man mer plats för en annan då?
hehe, vågade nästan inte inte skriva det.... men när jag såg filmen tänkte jag oxå att hästen faktiskt, trots den bristande ridningen, ser både bussig och trevlig utFör att den ska se billigare ut i sökningar/första anblicken.
Arma krake. Men den ser himla bussig ut. Jag tror den är fin om den rids bättre. Inte 200' fin, men fin. Jag gillade den!
dock kanske inte till det priset...hehe, vågade nästan inte inte skriva det.... men när jag såg filmen tänkte jag oxå att hästen faktiskt, trots den bristande ridningen, ser både bussig och trevlig ut
Oj ja, jag trodde att det handlade om en 7 årigt barn som föräldrarna sökte jobb till tills jag tänkte en extra gång."Nytt jobb sökes.
Glad och arbetsvillig 7-årig tjej vill ha nya utmaningar.
Önskvärt med en bra chef och trevliga arbetskamrater.
Jobbar för kost+ logi samt kännbar uppskattning vid prestationer.
Fullt frisk och skadefri.
Referenser lämnas av nuvarande arbetsgivare via mail eller telefon.
Har en bra grundskoleutbildning men inte så lång erfarenhet. Är dock mycket intelligent och lättlärd. Vill lära mig nya saker och avancera uppåt."
Den var originell om inte annat.
Var inte den med på typ Falsterbo eller liknande? Då med den andra ryttaren. Konstigt av av film i annons kan jag tycka, för snygg är den.Den fuxen som diskuterats. Det finns filmer på den med en annan ryttare. Både markarbete och hoppning inne samt ute. Helt annan häst. Och trevlig - precis som jag sa
Var inte den med på typ Falsterbo eller liknande? Då med den andra ryttaren. Konstigt av av film i annons kan jag tycka, för snygg är den.
Jo ska ha gått klass/er i Falsterbo.
Undrar vad den gjort efter falsterbo...
Den gick Falsterbo i somras...120 och 125. Mediokert resultat i 120, och Gud vet vad som hände i 125.
Med samma ryttare tidigare under sommaren gått 110 - 120 med lite varierat resultat, ömsom vin ömsom vatten. Har inte startat efter Falsterbo. Finns inga starter innan sommaren 2014 heller. Utan den tävlade en månad i somras, med lite upp och ner resultat.
Den är mycket finare med andra ryttarens ridning - men det är fortfarande inga 200K inte... Och tävlingsresultaten är ännu mindre sexsiffrigt... Är en import dock, så kanske tävlat innan, men..
(Älska TDB...)
En hovkrats kanske? Tar ju mindre plats.Beror på vad man får i inbyte, behöver ju inte vara en sadel?
Läste oxå tdb.. hur kan man vilja ha dom pengarna utan resultat. Finns en häst i grannstallet som är billigare å gjort bättre resultat i falsterbo förra året. Man kanske borde slå till..
Behöver ju inte ens vara hästrelaterat, inte helt ovanligt i annonser att byten mot diverse är ok.En hovkrats kanske? Tar ju mindre plats.