Annonsera mera Del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
En lovande (hopp)häst för typ 150 000, inget fel med texten. Men bilden på en häst med näsan i bringan?
På hyfsat långt håll också, ser knappt nåt av värde?

Kan man inte ta en annan ögonblicksbild än just den? Kanske en uppställd bild istf en i skritt? Skrittbilder blir ju sällan bra ändå..

En lovande (hopp)häst för typ 150 000, inget fel med texten. Men bilden på en häst med näsan i bringan?
På hyfsat långt håll också, ser knappt nåt av värde?

Kan man inte ta en annan ögonblicksbild än just den? Kanske en uppställd bild istf en i skritt? Skrittbilder blir ju sällan bra ändå..

Det är samma häst som för sådär 2v sedan låg ute som dressyrhäst eftersom "den har en stor fin hingstnacke som passar till dressyr". Och rubriken "Föredetta Hingst!" (en valack alltså....)

Dagens annons med rubriken Utvecklingsbar 7-åring

i informationsfältet om hästen framgår att den är född 2006....O_o

Ja tur då att den såldes billigt vid snabb affär, frågan är om man kan sälja en häst så fort att man tjänar två år? Imponerande satsning!:p

Sugen på att köpa en 10-årig dressyrhäst för 150', utb tom LA (mao inga meriter) och på de två bilder som finns rids hästen med graman...

Dagens annons med rubriken Utvecklingsbar 7-åring

i informationsfältet om hästen framgår att den är född 2006....O_o

Ja tur då att den såldes billigt vid snabb affär, frågan är om man kan sälja en häst så fort att man tjänar två år? Imponerande satsning!:p
Nej, det är så att när man väl har VECKLAT UT DEN så är den inte 7 år längre. Lite som ett Kinder Egg; hoppsan en liten surprise, den var viss 9 år...O_o

Gå på hästnet och kolla på stora hästar, hoppning, östergötaland. "Fin 6-årig hopphäst som verkligen sticker ut i mängden". Kolla på bilden..

Gå på hästnet och kolla på stora hästar, hoppning, östergötaland. "Fin 6-årig hopphäst som verkligen sticker ut i mängden". Kolla på
Gå på hästnet och kolla på stora hästar, hoppning, östergötaland. "Fin 6-årig hopphäst som verkligen sticker ut i mängden". Kolla på bilden..
Ska man sälja sin häst tycker jag att man åtminstone kam lägga 10min på att ställa upp hästen på gårdsplanen och ta ett foto så att man kan se exteriören, det är ju liksom bland de viktigaste, iallafall om man söker en tävlingshäst. :banghead::meh::confused:

Ha ha, jo visst sticker han ut i mängden; med den svansen ser han ut som en radiostyrd bil, eller som om han har en sån där flagga som ungarna har i bak på sina cyklar för att man ska kunna se dom ordentligt... Helt omöjlig att missa!:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 063
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 207
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 881
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?