Är ju ingen utmaning för där är det väl meningen att man ska dejta folk? Då gillar jag mer betäckta, förlåt, förtäckta kontaktannonser på kända annonssidorMatch.com eller liknande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är ju ingen utmaning för där är det väl meningen att man ska dejta folk? Då gillar jag mer betäckta, förlåt, förtäckta kontaktannonser på kända annonssidorMatch.com eller liknande!
Stjärtlappsponny
Hestvaggn är rubriken på en av de bästa annonser jag sett hittills. Ni får nog kolla själva, sista bilden talar för sej själv...
En lovande (hopp)häst för typ 150 000, inget fel med texten. Men bilden på en häst med näsan i bringan?
På hyfsat långt håll också, ser knappt nåt av värde?
Kan man inte ta en annan ögonblicksbild än just den? Kanske en uppställd bild istf en i skritt? Skrittbilder blir ju sällan bra ändå..
Det är samma häst som för sådär 2v sedan låg ute som dressyrhäst eftersom "den har en stor fin hingstnacke som passar till dressyr". Och rubriken "Föredetta Hingst!" (en valack alltså....)
Dagens annons med rubriken Utvecklingsbar 7-åring
i informationsfältet om hästen framgår att den är född 2006....
Ja tur då att den såldes billigt vid snabb affär, frågan är om man kan sälja en häst så fort att man tjänar två år? Imponerande satsning!
?? är den inte det längre då?
Nix, bara som 7-åring. Sen gick det över. Men vid snabb affär kan den bli utvecklingsbar som en 7-åring igen.
Nej, det är så att när man väl har VECKLAT UT DEN så är den inte 7 år längre. Lite som ett Kinder Egg; hoppsan en liten surprise, den var viss 9 år...Dagens annons med rubriken Utvecklingsbar 7-åring
i informationsfältet om hästen framgår att den är född 2006....
Ja tur då att den såldes billigt vid snabb affär, frågan är om man kan sälja en häst så fort att man tjänar två år? Imponerande satsning!
Hoppas de skickar med sadel. Snacka om att fastna i träsket annars"sto 3 år 612 cm e. Rassini (Caressini L)u Goldish ( hbl/lusitano)"
Såg denna nyss. DET är stort......................
Gå på hästnet och kolla på stora hästar, hoppning, östergötaland. "Fin 6-årig hopphäst som verkligen sticker ut i mängden". Kolla på
Ska man sälja sin häst tycker jag att man åtminstone kam lägga 10min på att ställa upp hästen på gårdsplanen och ta ett foto så att man kan se exteriören, det är ju liksom bland de viktigaste, iallafall om man söker en tävlingshäst.Gå på hästnet och kolla på stora hästar, hoppning, östergötaland. "Fin 6-årig hopphäst som verkligen sticker ut i mängden". Kolla på bilden..
Oj, den bilden och sen 150k för det? Jo jaGå på hästnet och kolla på stora hästar, hoppning, östergötaland. "Fin 6-årig hopphäst som verkligen sticker ut i mängden". Kolla på bilden..
Ha ha, jo visst sticker han ut i mängden; med den svansen ser han ut som en radiostyrd bil, eller som om han har en sån där flagga som ungarna har i bak på sina cyklar för att man ska kunna se dom ordentligt... Helt omöjlig att missa!Gå på hästnet och kolla på stora hästar, hoppning, östergötaland. "Fin 6-årig hopphäst som verkligen sticker ut i mängden". Kolla på bilden..