Annonsera mera Del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gå på hästnet och kolla på stora hästar, hoppning, östergötaland. "Fin 6-årig hopphäst som verkligen sticker ut i mängden". Kolla på bilden..
Och dessutom hittar jag inte filmen som utlovas i rubriken...

Fast om man ser vem som säljer så kanske hon är bättre på andra saker på nätet än att skriva annonser...:p

:eek:
Nu är jag ju ingen hoppryttare, men känns som 150k är lite mycket pengar..?

Och jag kunde inte se filmen i annonsen..???
Känns som han blir riden som skit.

Nej h*n fick massa, massa kritik för filmen så h*n plockade bort den. Jag menar.. DEN filmen som säljfilm? Inte det bästa valet.

150.000 ex moms tillomed för hästkraken. Ser förskräckligt obekvämt ut att gå sådär och hästen går ju inte framåt för fem öre tycker jag...

Senast ändrad:
Finns i alla fall en annons till under samma sökkriterier från samma säljare, där finns filmen kvar också. Tycker inte det ser något vidare ut där heller och det är ju en väldans massa pengar..

Hur vanligt kan det förresten vara att man skriver ut pris exklusive moms?? Känns lite onödigt. Varför liksom inte bara skriva det riktiga priset istället?

Finns i alla fall en annons till under samma sökkriterier från samma säljare, där finns filmen kvar också. Tycker inte det ser något vidare ut där heller och det är ju en väldans massa pengar..

Hur vanligt kan det förresten vara att man skriver ut pris exklusive moms?? Känns lite onödigt. Varför liksom inte bara skriva det riktiga priset istället?

man förväntar sig att sälja till företag?
Nu gissar jag bara..;)

"Nordsvensk. ca 150 cm. Snygg. Har åkt transport."

Vill man inte berätta mer ? :confused:
man blir i alla fall mer nyfiken på en sån annons än en uppsats om hur snäll och mysig men samtidigt svår och farlig säljarens lilla älskling är, och hen måste sälja pga ekonomiska besvär men vill samtidigt ha rätt att köpa tillbaka och hävdar att besiktning inte behövs då den var å klinik för ett halvår sedan på återbesök för kotleds inflammation. ...

man blir i alla fall mer nyfiken på en sån annons än en uppsats om hur snäll och mysig men samtidigt svår och farlig säljarens lilla älskling är, och hen måste sälja pga ekonomiska besvär men vill samtidigt ha rätt att köpa tillbaka och hävdar att besiktning inte behövs då den var å klinik för ett halvår sedan på återbesök för kotleds inflammation. ...

Haha.. Jag har svårt för dom som ska skriva en uppsats om stackars dom som måste säljs hästen.
Eller dom som ska säga att de hade en köpare som drog sig ur köpet pga personens mamma blev sjuk etc etc

"En brun engelsk hoppsadel mycket bra kvalite. Pris går att disk vid snabb affär."

Det är allt som står, förutom modell och märke i rubriken. Är det en sådan som passar alla hästar månne?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 063
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 207
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 881
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama