shertlandsponny
stjärtlandsponny?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
shertlandsponny
Stjärtlappsponnystjärtlandsponny
Åååh, såna vill jag ha!!!Jag har haft ett nattrapande akvarium Eller ja, det var ju inte själva karet som rapade utan knorrmalarna inuti som talade med varandra
Fast det är väl inget konstigt? Han är lätt att läsa av när man hanterar honom. Svårlästa hästar är inte roliga, då vet man inte om de exploderar i nästa sekund eller om de jobbar på snällt.Blocket levererar!
gotlandsruss med full stam å påbörjad inkörning.
Inkörningen går fint å han är mkt lättläst inte rädd för ngt han är inte rädd för trafik vän vid gris hund å katt.
Vem vill inte ha ett lättläst russ?
Finns ju folk som tror att bett heter träns.Annons med bild på ett upp-och nervänt hackamore, sånt med riktigt långa skänklar. De håller i skänklarna så nosdelen och kinkedjan hänger neråt. >Text:
Vid hästar som har för mycket styrka så använder man detta träns
fäster sen grimskaftet i undre kedjan och när hästen drar så dras det åt under ganskerna och runt nosen
men snälla ryck inte för man kan skada ( detta är ett mycket starkt verktyg för hästar )
Bara jag som tycker det låter som att de tror att det är ett träns, dvs att remmen som sitter längst ut på skänklarna för att hålla ihop dom, ska sitta bakom nacken? Helt galet.
Åååh, såna vill jag ha!!!
Annons med bild på ett upp-och nervänt hackamore, sånt med riktigt långa skänklar. De håller i skänklarna så nosdelen och kinkedjan hänger neråt. >Text:
Vid hästar som har för mycket styrka så använder man detta träns
fäster sen grimskaftet i undre kedjan och när hästen drar så dras det åt under ganskerna och runt nosen
men snälla ryck inte för man kan skada ( detta är ett mycket starkt verktyg för hästar )
Bara jag som tycker det låter som att de tror att det är ett träns, dvs att remmen som sitter längst ut på skänklarna för att hålla ihop dom, ska sitta bakom nacken? Helt galet.
Kyla!Den såg jag också och tänkte, va fan?!
Hittade sen en annan annons på ett par ridskor med varnande teddyfoder. Undrar vad dom varnar för...?
Exakt! När tjocksocka krävs frostvarnar teddynSom frostvarnare på bilen?
Kanske man ska slå till då!
Såg en annons på en 29 årig ponny som sökte nytt hem, kan ju vara behjärtansvärt men jag får faktiskt lite ont i magen av såna annonser, speciellt som här när det står att den nuvarande fodervärlden inte kan ha kvar den...hur mycket ska en gammal häst/ponny behöva flytta runt
Hittade sen en annan annons på ett par ridskor med varnande teddyfoder. Undrar vad dom varnar för...?
Kyla!