Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade ett träns med Mycket smala remmar, så att det "passar hästar med vackra huvuden!!"
Vad gör man om man har en häst med ett fult huvud då?
Hej jag sälja min fint akvarium
Den stora mellan 300. - 350 liter
15 st fisk
Allt ingår möbler med
Pumpen inte äkta
Ingen rapar
Om någon intressant skicka sms gärna
hmmm?
Jag sitter och letar billig dressyrsadel och hittar det här:
Svart dressyr sadel från stubben i fin skick! 17 tum och 30 i bommen som motsvarar normal. En dressyr sadel med singelpappa som ger en väldigt nära kontakt med hästen. Säljes enbart då den inte passar nya hästen.
Får man med singelpappan på köpet? Är han snygg? Jag är ju också singel
De kanske menar rapar, alltså rappar, som i musikrap??Nej om ingen rapar vill jag inte ha den
Jag letade efter ett akvarium som rapar
Låter som mina ponnyer även det med att ena var svårlastad ^_^ fast säljaren sa inget om vare sig kronisk hosta eller fång tendenser... de fick ett livslångt hem och många år av kärlek i alla fall.Ännu en annons med detta trista tema:
"Isis och shettis, f. -91, säljes endast tillsammans. Den ene är svårlastad och reagerar på damm i hö men inte på spån (...), den andra får lätt fång men är kärnfrisk med rätt diet.
Vi vill så gärna att de hamnar i ett bra hem med massor av kärlek och omtanke, där de kommer att få stanna sina sista år."
Amen.
(Har klippt lite i annonsen)
Eller varför inte denna rubrik på en hästannons "gillar du när det killas i magen?" och texten fortsätter med "Snäll i all tänkbar hantering, så vill du galoppera jättefort på en äng, så funkar bromsen ändå. Han är alltid pigg och glad. Har vart riden i snart ett år. Han gör galoppombyten åt alla håll, charmerar mammor på löpande band och har debuterat 1,20. bra scoop, stannar inte. passar till de flesta ryttare."
Fast jag vänder mig alltid emot att folk säljer 24 år gamla hästar... Det går så bra att ha dom innan, men när de börjar riskera att bli skruttiga, och dagen för avlivning med allt vad det innebär, inte längre är så långt bort, ja DÅ ska dom säljas och börja om igen nån annanstans, med nytt folk, nytt käk osv...Låter som mina ponnyer även det med att ena var svårlastad ^_^ fast säljaren sa inget om vare sig kronisk hosta eller fång tendenser... de fick ett livslångt hem och många år av kärlek i alla fall.
Nej om ingen rapar vill jag inte ha den
Jag letade efter ett akvarium som rapar
Fast jag vänder mig alltid emot att folk säljer 24 år gamla hästar... Det går så bra att ha dom innan, men när de börjar riskera att bli skruttiga, och dagen för avlivning med allt vad det innebär, inte längre är så långt bort, ja DÅ ska dom säljas och börja om igen nån annanstans, med nytt folk, nytt käk osv...
Nope, tycker inte det är juste.