nathalieniva
Trådstartare
Sv: Amstaff blandras valp
Ursäkta Zoya, men när har jag varit dryg? Du om någon, borde vara tyst. Du verkar vara en sådan person som tror dig veta bästa & kunna allt inom allt. inte bara denna tråden. Trist att du ska trycka ner andra för att kunna må bra själv. Men tycker du ska sluta skriva här nu för jag uppskattar inte något du sagt. Hoppas du är minst lika duktig/perfekt som du låsas vara.
Som jag sagt tidigare, vill jag gärna ha tips osv. om allt möjligt. MEN på ett trevligt sett, just nu är du allt annat än trevlig, vilket du borde lärt dig under livet hur man är…
Fast det var kanske inte menat till just dig. Det var menat till de som skriker "påhopp" så fort de inte blir strukna medhårs.
.
Nej det var det inte. Det var för att bena ut begreppen eftersom TS uppenbarligen inte hade så bra koll på termerna. Hon trodde ju för övrigt att spår och sök var samma sak.
.
Sen när får man inte svara på något annat än sin egen knapp? Inte kapabel till att svara på sina egna frågor? Snacka om att dra schyssta egna slutsatser Om du inte märkt det så händer det rätt ofta att folk tolkar andras svar.
Cillamuffins svarade ju dessutom senare på vad hon menade (och jag tolkade henne uppenbarligen ganska rätt av svaret att döma) och verkar inte tagit illa upp av det jag skrev - som för övrigt knappast innehöll någon åsiktsförklaring om henne kunskaper versus mina. Hur du kunnat tolka in det övergår verkligen mitt förstånd
(Tvärtom så tror jag nog att Cillamuffins i väldigt många avseenden är betydligt kunnigare än vad jag är.)
Och nej, jag anser fortfarande inte att jag eller någon annan i tråden varit särskilt ohövlig. Däremot har TS själv (och nu du) själv varit ganska dryga i era svar. Man kanske ska leva som man lär i sådana fall?
Ursäkta Zoya, men när har jag varit dryg? Du om någon, borde vara tyst. Du verkar vara en sådan person som tror dig veta bästa & kunna allt inom allt. inte bara denna tråden. Trist att du ska trycka ner andra för att kunna må bra själv. Men tycker du ska sluta skriva här nu för jag uppskattar inte något du sagt. Hoppas du är minst lika duktig/perfekt som du låsas vara.
Som jag sagt tidigare, vill jag gärna ha tips osv. om allt möjligt. MEN på ett trevligt sett, just nu är du allt annat än trevlig, vilket du borde lärt dig under livet hur man är…