@Charlottee: Hon är fin men hur stor har hon tänkt bli egentligen?! Du får bygga in en stege i sadeln
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha perfekt! En repstege att fälla ut! Hon landar nog på ca 173-175 som vi gissat på med tattarmåttet som liten@Charlottee: Hon är fin men hur stor har hon tänkt bli egentligen?! Du får bygga in en stege i sadeln
Oj min har fortfarande 135 och cob i grimma/träns
Har ni mätt era på länge? Jag har tänkt på det länge men det har inte blivit av. Skulle tippa på att han är kring 165 nu ☺
Oj min har fortfarande 135 och cob i grimma/träns
Har ni mätt era på länge? Jag har tänkt på det länge men det har inte blivit av. Skulle tippa på att han är kring 165 nu ☺
Hej!
Jag har smygläst lite här några veckor, men nu när jag fått köpet klart kan jag ge mig till känna.
Är, sen i onsdags, ägare till en -12:a. Han är fortfarande hingst, e- Zuidenwind och ue Come Back II. Kastrering sker om ett par veckor.
Planen är tävling i framför allt dressyr, på i alla fall msv nivå om några år. Hoppar gör vi gärna, men mer till husbehov för lust och framåtbjudning.
Sigge (som han kallas) står fortfarande kvar hos förra ägaren, för jag kan inte ta hem honom förrän han vet att han är valack.
Var dit och borstade och longerade lite idag, så han fick prova min hoppsadel. Det gick bra och sadeln verkade passa. :-)
Han är inte riden sen treårstestet i maj, och har gått på hingstbete hela sommaren.
Ska bli kul att hänga i tråden och följa er andra oxå!
Murre var jättesvårt med hovslagaren i veckan och nu vilket han inte lyfta på fötterna för mig heller
Stackars min lilla pojk. Igår var han öm i ryggen också vid bitsåret så blir ingen ridning förrän det är läkt, vill inte ge fler dåliga associationer..
Så trist när något blir fel för lika lätt som de lär sig bra saker, lär de sig dåliga eller att något är obehagligt . Vi höll också på att få en otrevlig upplevelse sist men det rätade upp sig som tur var. Märks att det testas lite mer nu...
Jepp!Välkommen!! Är det där måhända Compricer? Fin
Jepp!
Idag tömkörde vi. Första arbetet på 3 veckor Vi har en slinga på 5 km som vi tog oss runt och jag var rätt mör efteråt. ReVolt testade mig 3 gånger (en för varje vecka han vilat månne...) genom att bestämma sig för att han inte skulle gå dit vi planerat. Han kämpade på rätt tappert men som tur är så är han så himla snäll ändå så det gick ganska okomplicerat ändå även fast vi var uppe och for på en åker en gång... Men det var en sån underbar känsla efteråt att få ställa in en nöjd och arbetad häst i boxen för första gången på 3 veckor. Nu kör vi igen