Skönt att höra att det finns hopp.
4 månader av blod, svett och tårar (bokstavligen). Men nu äntligen är vi på väg åt rätt håll.
Maken till lättlärd häst har jag aldrig varit med om, vilket inte alltid är bra...
Kul att komma upp på ryggen! Hur tar hon det? K är också väldigt rörlig. Tror till och med det står det i vet besiktningen!
Japp, jag vet precis. Det positiva är att de är ju väldigt förutsägbara. Standardinställningen är liksom livrädd för allt
Tårarna blir mindre och mindre ju längre tid som går och hon kommer bli något alldeles särskilt, det är jag helt övertygad om. D är också extremt lättlärd, på gott och ont, fel en gång sen sitter det Kvick som satan också, ännu värre än min förra.
Hon är supercool och bryr sig inte så mycket, kollar in foten som plötsligt hamnar på andra sidan och undrar om det är värt att ta en tugga av den. Så det är himla skönt, helt tvärtom med vad jag är van vid. Sen går det jäkligt fort när det väl händer något, hon är ju welsh Men hon står ju med alla fyra på jorden och är redan en arbetsnarkoman deluxe. Älskar verkligen att bli grejad med, så jag tror hon trivs borta nu och får träna på och bli grejad med. Har du fortfarande tänkt åka till Rikset? Jag ska åka om det inte kommer spöregna hela dagen, då kanske jag drar mig ur, har tänkt åka förbi och säga hej till min lilla då också