Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Innan
Efter
I mitt stilla sinne har jag insett att han behöver x-vid i bom? Eller tänker jag helt fel?
Sadeln ligger an längs hela ryggen så den är inte för svängd eller för rak, satt jätte bra i den och han fick ett sjuh*lvetes steg som jag absolut inte är van vid. Galopperade mer än gärna och tog galoppen direkt på galoppskänkeln så han verkar gilla den i alla fall. Han var mer väl villig och tog ut steget jätte mycket mer än vad jag är van vid. Även om den åkte fram och matte ska byta ut stropparna till riktigt läder så är jag nöjd. Ska testa xvid nästa gång, men vill ha lite åsikter från er också?
Sadeln ser helt klart ut att vara för smal. Sen är det ju alltid svårt att säga något endast från en bild, men ta kort på hela hästen nästa gång så blir det iaf lite lättare att säga något om hur sadeln ligger
Skönt att det går framåt! Hon verkar vara väldigt lik min förra i psyket så jag vet vilken resa du gör. Tro mig, allt jobb är värt det i slutet.Min lilla vildhäst blir mer och mer hanterbar. Det går numer att promenera utan att hon sliter sig (alltid med trygga tanthästar som sällskap, men ändå!). Hon har fått pröva bett, täcke och benskydd.
Igår hade vi miljö träning på hög nivå när vi var på ridbanan. 3 skärmflygare som cirkulerade på låg höjd över våra huvuden. Lilla K brydde sig inte det minsta.
Att hon sen höll på att dö i panik när jag tog av mig handskarna är en annan historia
Skönt att det går framåt! Hon verkar vara väldigt lik min förra i psyket så jag vet vilken resa du gör. Tro mig, allt jobb är värt det i slutet.
D har åkt iväg på träning inför treårstest. Efter att ha klappat omkring på alla andra cobbar där så inser man hur stor hon är jämfört med sina raskompisar. Innan hon åkte så har jag hunnit sitta en del och även skrittat lite på ridbanan. Hon är extremt rörlig i kroppen och har lite svårt med balansen men vad fina de är från ryggen när man äntligen kommer upp!
Planen för henne när hon kommer hem igen är att komma igång och skritta ut i skogen och fortsätta arbeta för hand.