Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
haha jahapp du får packa ur lastbilen, här ska vi inte ha någon lera (A)
Jag börjar bli riktigt nöjd med den lille's personlighet här, han är så extremt ödmjuk häst. MJUK, men inte känslig. Svår förklarat xD
Dessutom börjar han biffa till sig rejält tycker jag, emot hur han såg ut förut. Får ta lite kort på honom och visa om jag kommer ihåg att ta med kameran ut
Han är dock inte så stor, växer väldigt långsamt nu, vilket egentligen är rätt positivt. Han är trotts allt 1år och 1vecka idag, och antar att han fortfarande bara är 147 fram som sist, men får ta och mäta snart igen
Haha är jag den enda som ser fram emot att plutta omkring på 170+ ?
knapp.
Ni som räknar med att era blir stora, hur går tankarna inför 3 års? Vet att det är ett tag kvar och att mycket kan hända men räknar ni med att kunna visa eller är det tveksamheter med tanke på att de ska växa så mycket?
Då är det dom lika gamla och Clerona var 148 för några veckor sedan och var 150 när jag skulle hämta henne, vilket var i fredags.... Hon ska INTE blir 170+, så det så
Vilken ljuvligt söt liten lurvis du har!
Coolaste luggen
Jag skulle inte ha något alls på en så liten. Dvs inga skydd etc. Är hon van att stå uppbunden?
Jag tycker även att du behöver en vanlig grimma, t.ex. en lädergrimma. Repgrimmor är ju absolut inget
man binder upp hästar i t.ex.