12:orna del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12:orna del 3

Hon växer! Och sommarpälsen börjar titta fram, mina är fortfarande helt ulliga...

Nu står ni ju visserligen i nedförsbacke men rida på henne borde du väll kunna när hon är färdig sen? :D

Emor, Den börjar titta fram, hon blir nog alldeles guldigt gul i sommar! Hon har dock massor av vinterpäls kvar!

Monifa, Man jag ju drömma i alla fall! Jag är ju runt 168 och Storm är nu runt 125 cm. :) Hon blir 1 år om 2 veckor.

Jag tycker faktiskt inte att det ser omöjligt ut! Jag som är över 180 har ju ridit c-ponny utan att det sett dumt ut.

Kryper hon upp till 138 så kan jag gott och väl rida henne, tävlade en C-ponny för ett par år sedan som var 138 cm utan problem. :)

Jag håller tummarna för att hon växer lite till, är ju kul att kunna variera sig!

Det är nog ingen omöjlighet att hon blir 138. Min var 146 när jag köpte honom, han var då 1 år och 1 månad. Nu blir han snart 6 år och är nästan 165 :)

Fin är hon i vilket fall som helst :)

Oxo, Då håller jag tummarna för det. :D Tack å hennes vägnar!

Dramatik, Visst är den! Jag hoppas att hon får samma färg som far sin! Knallgul. :)

Måste bara lägga in den här bilden på henne, för att ha något att jämföra den senaste bilden med. Här var hon runt 5 månader. :)
stormborn_by_erehsidne-d5hgrm8.jpg

Jag gillar filmen när de två rejsar runt och de andra hästarna ser ut att säga: "Men vad f-n håller de på med?!" :D det är bra fart på shettisen också måste jag säga :p

Haha, Ja, hon har nästan alltid varid 5 cm högre bak. :p

Athena, Dom roar varandra, trots att hagen är jättetråkig. Dom andra hästarna har ingen energi alls. :D
Shettisen är en liten rackare med fart i, ca 78 cm hög. :p

:rofl: Storm känns så typ busig och lycklig. Får alltid en känsla av att det finns en liten rackarunge i henne haha!
Söta hon och shettisen var med :) Racer!

*kl*

Här kommer en bildbomb på mina fula lurvisar.

Trassel, med världens skabbigaste fällning

Stilstudie i ful klippning, skabbig fällning och världens (!!) skägg

Trubbel, som är så överväxt (och alltid har varit) att man undrar vad det ska bli av honom...

I'll eat ya!

För att i nästa stund vara värsta mysgrabbarna

Hahaha vilka sköningar! Hoppas att du lyckats pricka in två fula ankungar så att du helt plötsligt har två svanar i hagen :)
Men de är vääääldigt söta :love:

Jättesöta! Men jisses så lurviga :D
Hur höga är de på ett ungefär och hur stora beräknas de bli?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
881
Senast: Piaff
·
Svar
2 001
· Visningar
98 575
Senast: pepp
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
14 000
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat