Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack alla för omtanken.
@mackan jag är faktiskt ganska bra på att tömköra. Veterinären är nöjd med mitt jobb, AE var och instruerade oss förra året och tyckte också att jag gjorde ett bra jobb med honom. Jag har tömkört sen jag var yngre och också kört en del med vagn, så jag vet vad jag håller på med, på en nivå som räcker för oss i alla fall. Jag har också haft "proffs" som jobbat med honom, och ingen av dem har gjort det påtagligt mycket bättre.
Sen tänker jag på en grej: Kan det inte bara få vara ok att tycka lite synd om sig själv ibland. Varför ska vi alltid komma med 17 lösningar? Är hästfolk alltid så?
Varför är det så svårt att säga: Jag förstår att det suger. Kram. Det var nog mer det jag ville ha. Lite empati, men jag är ju lika dan. Försöker bättra mig dock. Och vara lite mjukare..
Tack. Det gör det, men det känns säkert bättre en annan dag.Jag förstår att det suger, kram
()
Nä det är ingen fara. Jag har bara funderat en del över ryggmärgsreflexen som verkar finnas. Att alltid hjälpa till, fast det kanske inte är rätt timing..@Amanda_F självklart får man tycka synd om sig själv!
Men de flesta här är ju lösningsorienterade och vill då hjälpa till. Ingen menar ju något illa.
Speciellt när man tycker man ser en "enkel" lösning på problemet.
Ber om ursäkt om du tog illa upp.
Jag förstår faktiskt hur du menar. Det blir ju också lite som att trots att man gör allt man kan och har tagit hjälp av duktiga veterinärer och et så är det nog fel och allt möjligt löst folk (inkl mig) kommer galopperande med "bättre" lösningar. Alla vet typ bättre än veterinär, et o dig.. Jag hade reagerat likadant tror jag. Som dig alltså.Nä det är ingen fara. Jag har bara funderat en del över ryggmärgsreflexen som verkar finnas. Att alltid hjälpa till, fast det kanske inte är rätt timing..
Varför kan dom inte bara få vara hela och fräscha?
Är nästan lite glad för utebliven brunst. Vill ha er på tävlingsbanorna!På torsdag hämtar jag hem min lilla böna! Hon vill inte alls brunsta så det blir inget föl för oss nästa år . Är väl troligen nån mening med det så siktar på en superb tävlingssäsong 2018 istället . Vi ser ut att vara kvalade till MsvC-cupfinalen redan i år och det känns himla tråkigt att missa den, men vi gör nog ett nytt försök nästa säsong istället och hoppas både på fräsch ponny och en kür till finalen !