Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med@Jfrelin whaaat? Jag trodde att du max va 35
Gaaaammmmaaaaal!Passa dig kärring du är ännu äldre.... och @LenaH ska sluta upp med att gilla sådana elaka inlägg
Gaaaammmmaaaaal!
Jag är bara 32 så jag vet inte vad du pratar om.
Gaaaammmmaaaaal!
Jag är bara 32 så jag vet inte vad du pratar om.
@Vogue vad härligt att läsa! Önskar verkligen att du hittar en "ny" Amazing när det är dax.
Jag fyller faktiskt 39 i år
Har som mackan inte heller nån 07:a, men exakt sådär är det för mig med, bara byt ut 37 till 32Jag är 37 i december och väntar fortfarande på att känna mig vuxen. Har på riktigt problem med att det känns som om folk fortfarande behandlar mig som om jag är en vilsen 15-åring. Det får mig förstås att tänka att jag väl blir behandlad som jag uppför mig och så känner jag mig än mer som en misslyckad vuxen. Eller så är det bara en ålderskris.
Va!! Jag trodde du var 10 år yngreJag är 37 i december och väntar fortfarande på att känna mig vuxen. Har på riktigt problem med att det känns som om folk fortfarande behandlar mig som om jag är en vilsen 15-åring. Det får mig förstås att tänka att jag väl blir behandlad som jag uppför mig och så känner jag mig än mer som en misslyckad vuxen. Eller så är det bara en ålderskris.
Har bokat återbesök på hemmakliniken för båda hästarna nästa fredag. Det var mig ett jevla meck att få tid till båda hästarna. Jag förklarade mycket tydligt att de bara skulle checkas och ingen av dem skulle utredas om de inte är fräscha eftersom de har sina diagnoser och de isf bara ska vila längre. Ändå får jag först besked att det bara finns en tid eftersom det kan ta sån tid om det ska läggas bedövningar. Varför är det så svårt att lyssna undrar jag? Ja ja, tid är bokat men det blev inte till min vanliga vet utan till den andra på kliniken som jag haft lite meningsskiljaktigheter med förut (det var han som behandlade Juno från början och det blev ju inte så bra). Men tror vi har rett ut det och att han litar på vad jag säger .
Hur går det för Alla? Va har ni för planer inför hösten?
Är supernöjd med Knatte för tillfället. Tycker han kämpar på och känns väldigt arbetsglad och då känns även det jobbiga enklare. Debuten i msvb börjar närma sig
När jag tävlat andras hästar så har jag betalat ibland och ägaren ibland, beroende på om ägaren fått något ut av det. Men en 12-åring är inget proffs, den kan inte kräva att få betalt. Hade jag varit 12 hade jag varit glad att få tävlingen betald.Här går träningen framåt en hel del, men Nova har börjat testa lite när hon tycker det blir jobbigt. Är väll att man ställer lite högre krav.
Har en tjej som är sugen på att tävla Nova i hoppning till hösten, tyvärr bor hon inte här på heltid utan bara vissa veckor när hon är hos sin pappa. Jätteduktig tjej för sin ålder (12 år), Har tävlat sin pappas hästar när han varit skadad upp till 120.
Hon ska provrida Nova nästa vecka så får vi se hur det går!
Är svårt att veta hur det funkar när någon annan tävlar sin häst!
Jag tänker att jag betalar startavgifter, licens, kör hästen och andra kostnader kring hästen. Har ju tyvärr inte möjlighet att betala något för att hon tävlar henne. Låter det snålt att inte betala eller är det en bra deal att få tävla och få mer erfarenhet?