Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle vilja påstå att jag har rätt och du har fel!
+ @Kirre
Allt norr om hallandsåsen är Norrland. Och allt öster om Bromölla är Ryssland.
Och Skåne, det är Danmark!
Ska dit ner på Breeders och grooma hoppas jag (om jag får ledigt), är det någon annan som ska dit?
Jag är där torsdag till söndag.Och Skåne, det är Danmark!
Ska dit ner på Breeders och grooma hoppas jag (om jag får ledigt), är det någon annan som ska dit?
Hur lång tid tar de med bil? Har bokat hotell i Lund.Jag kommer vara på Breeders så mycket jag hinner, har ju skola också men det tar ju inte så lång tid mellan Lund och Flyinge så!
Hur lång tid tar de med bil? Har bokat hotell i Lund.
15 minuter är ingenting när man är van vid Sthlms skit trafik. Har ju ingen koll vart de ligger men ska bo på Elite hotell. Ska bli superkul, har inte varit på Breeder tidigare. I år har jag många vänner med hästar och ska grooma lite.15 minuter tror jag det tar från LTH-området där jag är i alla fall, sedan beror det väl lite på var i Lund och om man ska köra när det är mycket trafik.
15 minuter är ingenting när man är van vid Sthlms skit trafik. Har ju ingen koll vart de ligger men ska bo på Elite hotell. Ska bli superkul, har inte varit på Breeder tidigare. I år har jag många vänner med hästar och ska grooma lite.
Grattis till placeringen idag @spinxx går det att få dig att byta klubb nästa år? Vi kan behöva förstärkning i vårt allsvenska lag
Tack vad du är snäll! De som är värst är de som sett honom när han kom till förra ägaren. Jag har sett en del bilder från den tiden och man kan inte tro att det är samma häst!@Amanda_F det är en flott häst du har - fina bilder dessutom . Har tyckt han är flott ända från början du visat här och det finns mycket potential . Placeringen i LA i Stockholms fältet talar ju detsamma .
Synd att läktarryttare i ditt stall etc verkar ha åsikter . Du får nog strunta i dem helt enkelt men märkligt att folk har ngt driv öht att lägga energi på tyckande om andras hästar /ekipage osv på den nivån du beskrivit .
Flott häst som sagt ! Grattis igen till framgången nu i helgen .