Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Habina[/USER] Förstår stressen över hö, jag hade ju full panik där vid midsommar att hitta nåt med kort varsel då jag blev av med mitt bokade lass i sista stund då jag skulle hämta det. Ett helsike. Är verkligen glad nu att sommaren kom om än sent, det räddar nog en del av skörden för oss. Har varit värdelöst i år pga kylan och det finns inga lager från förra året att ta av...
Tänkte på dig idag när jag var och handlade. Köpte glass Jag hittade en variant som hette proteinglass, som nog snarare är mer som fryst proteinshake än glass in minst smakmässigt. Mkt protein och väldigt lite socker. Med lite kanel, frukt, hackade nötter och några droppar agavesirap så blev det en bra tycka-synd-om-mig-själv-middag här där jag ligger och snorar framför EM i hoppning. värre sjukdagar kan man ha.
@Fiorano det har spridit sig till Frambenen också. Har haft vet ute men de vill inte ge något så länge han inte har feber. Skulle vilja byta hage, men eftersom han har gått där i två veckor så känns det osäkert också. Är det inte bättre till i morgon så byter jag ändå, till en ensamhage över dagen om det krävs
@oxo Nej de är inte blå, de är väldigt turkosa, tänk typ saltvattengrönt snarare än blått tycker jag. De finns även i mörkblått. hade nog varit snyggt på min häst. Men jag har inte plats för alla grejer jag vill ha
Nej herregud, inte åker jag och tittar på en sån dyr häst utan att ha det ekonomiskt säkrat. Jag vill inte slösa någons tid... Misstänker dock att vi kan ha samma tränare, så jag ska fråga denne av nyfikenhet i höst när träningarna drar igång igen.