Jaha, efter tre provridningar och trots att de verkligen gillade hästen och ville köpa så blev det ingen affär den här gången heller, de kom inte överens om priset. Så jag borde väl vara glad, typ, men är mest irriterad på att jag nu tappat 3 veckor där jag inte kunnat tänka på något annat, inte tyckt det varit lönt att leta efter ny hoppsadel, inte vågat åka på träningar eller anmäla till någon tävling. Igår kände jag bara för att säga till ägaren att jag inte vill ha honom kvar oavsett, att vill hon tvunget ha ut så mycket pengar för honom så får hon sätta honom hos någon som kan ta honom sista biten till att kunna starta MsvB med bra resultat eller ta upp honom i klasserna i FT eller hoppning. Eller så får hon sälja honom för lite mindre till de här som verkligen tycker om hästen och som funkar bra med honom.
Men egentligen vill jag nog ha honom kvar, känner bara att de här veckorna verkligen har tagit hårt på mig, igår började jag gråta i bilen för att jag inte fick till backningen när jag skulle parkera släpet, tror knappast det berodde på det egentligen .
Och just det, jag blev tvungen att välja mellan att ställa in antingen terrängträning eller Falsterboplaner nästa vecka för att visa för någon ny spekulant. Som antagligen kommer tycka han är för spänd eller för dyr eller kanske inte dyka upp alls när det väl är dags...
Men idag har jag iaf efteranmält till vår hemmahopptävling imorgon, 90 och 1m, trots att jag inte hoppat på över 3 veckor. Så vi kommer såklart få starta först och jag kommer inte hinna gå banan eller hoppa fram ordentligt... Men det får väl gå som det går .
Men egentligen vill jag nog ha honom kvar, känner bara att de här veckorna verkligen har tagit hårt på mig, igår började jag gråta i bilen för att jag inte fick till backningen när jag skulle parkera släpet, tror knappast det berodde på det egentligen .
Och just det, jag blev tvungen att välja mellan att ställa in antingen terrängträning eller Falsterboplaner nästa vecka för att visa för någon ny spekulant. Som antagligen kommer tycka han är för spänd eller för dyr eller kanske inte dyka upp alls när det väl är dags...
Men idag har jag iaf efteranmält till vår hemmahopptävling imorgon, 90 och 1m, trots att jag inte hoppat på över 3 veckor. Så vi kommer såklart få starta först och jag kommer inte hinna gå banan eller hoppa fram ordentligt... Men det får väl gå som det går .