Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härliga bilder! Ni är jättefina.Och så lite foton från dagen!
...och min groom drog inte riktigt åt skydden
Då har du köpt din pålla nu då ? Grattis
Hur många hästar har du?
Min 07, GP, köpte jag som mest färdiga häst, då var hon 5 år och man kan väl säga grundriden. Övriga har jag köpt som oinridna projekt och sen fött upp några själv. Har köpt ett par föl också.
Ibland saknar jag den tiden, var så himla roligt att åka iväg o titta på en billig häst, komma hem med en långhårig spetsryggad sak och börja med att lägga upp en foderplan/träninsplan/inridning eller vad som nu väntade. Riktigt kul! Och de förändrades så snabbt också, och alltid till det bättre. Vilket är väldigt upplyftande för en själv som hästmänniska.
Så duktiga ni ärVi var förresten och tävlade fälttävlan i helgen också, vi blev 2a! 70,9% i dressyren, ett ner i hoppningen och 7 sekunder över tiden i terrängen. Kommer bilder och filmer men har inte hunnit ladda över dem än.
Vi var förresten och tävlade fälttävlan i helgen också, vi blev 2a! 70,9% i dressyren, ett ner i hoppningen och 7 sekunder över tiden i terrängen. Kommer bilder och filmer men har inte hunnit ladda över dem än.
Va?? @cirkus, vad gjorde du där?? Jag var ju där som lagledare för mitt gulliga lilla påwnielag. De duktiga tjejerna bärgade 5:e platsen av 17 lag, såååå lyckliga när de fick vara med på prisutdelning på sitt första Lag-SM!
Såg Gabbys dressyr och hoppning men bara 2 hinder i terrängen, han skuttar lite för mycket uppåt istället för framåt, är nog där du tappar lite tid?
Ja jag var där och tramsade runt och såg dottern i huset (där jag bor när jag är i Skåne) komma tvåa efter den 78-årige dansken. När jag ändå var där så passade jag på att kolla in Gabby. Jag såg de allra sista ponnyerna också
@cirkus Jag ser ingen bild?
Jag tyckte också att jag red på, fattar inte hur snabbt de som red för fort måste ha ridit Men jag hade iaf klocka denna gången och låg ganska mycket efter där jag hade tittat ut att hälften borde vara ungefär, så sista halvan tror jag ändå jag red ikapp lite. kom väl igång för sent + lite omtramp och Bruce tittade på hinderna som man galopperar förbi.
@Novali01 vilka hinder var det du såg? Vet inte om jag tycker han hoppade så mycket uppåt, snarare hoppade vi lite hur som helst, ibland omtramp, ibland flera meter för långt ifrån... Han har slutat backa av på 90-hinderna nu känns det som, det var mycket enklare när det var större hinder