Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så sjukt kul ! Visst har du varit runt i USA även tidigare ? Hoppas ni får en toppenresa !@mackan vi börjar med ett snabbt stopp i Chicago sen flyger vi till Memphis på måndag, hänger där några dagar sen blir det Dallas, Galveston, New Orleans, Mobile, Panama City, kanske ett besök på Harry Potter World i Orlando och sen 1 vecka i Clearwater Beach.
Lyckades böja tummen baklänges när jag red idag så tur att jag ska på semester. Tror inte den är bruten iallafall
@Marvin @stjarnfrugt
Jag vet bara en trevlig dressyrhäst som är till salu. Stensäker MSV B och säkert inte så superdyr.
Ja fyfasen det var hemskt! Jag kan säg att jag tyckte inte det hade några likheter précis med en bockande häst.... och där slipper man ju oftast publik också.@sassiball Ja usch såna håller jag mig långt borta ifrån. Alla tror ju att bara för man rider så är man grymt bra på elektrisktjur också
@stjarnfrugt, jag har ju inte koll på tidigare historik med din häst men det låter ju verkligen som du gjort ett bra jobb och hittat ihop väl med henne nu!
Jag kom på idag att Bellona är den första häst jag köper som sas är mer färdig.
Väldigt dumt att jag inte gjort det tidigare. Båda dom andra inköptes som föl. Dock gick det väl bättre med 06-an som bor här nu än 97:an..
Då har du köpt din pålla nu då ? Grattis
Hur många hästar har du?
Min 07, GP, köpte jag som mest färdiga häst, då var hon 5 år och man kan väl säga grundriden. Övriga har jag köpt som oinridna projekt och sen fött upp några själv. Har köpt ett par föl också.
Ibland saknar jag den tiden, var så himla roligt att åka iväg o titta på en billig häst, komma hem med en långhårig spetsryggad sak och börja med att lägga upp en foderplan/träninsplan/inridning eller vad som nu väntade. Riktigt kul! Och de förändrades så snabbt också, och alltid till det bättre. Vilket är väldigt upplyftande för en själv som hästmänniska.