Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Hur mycket olja kan/bör man ge till en liten, tunn shettis? Har fri tillgång på hö med höga värden (svårt att säga hur mycket han petar...
Foder & Strö
Hej! Vad och hur mycket ger ni era shettisar? Skriv gärna hur mycket motion de får också. Jag ska köpa en shettis som sällskap till mitt...
Foder & Strö
Jag undrar bara om Ni tycker det är rimligt att en stallägare som söker inackorderingshästar då kräver att de äter hösilage,även att de...
Foder & Strö
Hej! Undrar om det finns någon som kan komma med lite tips om foder. Tog för cirka en och en halv månad sedan hem ett sto från Portugal...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.