Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Hur går det till ifall man ska skicka hö på analys?
Hur hanterar jag mängden hö som ska skickas, räcker det att ta från en bal, alla är...
Foder & Strö
hej alla! Min häst fick tyvärr kolik för 2 veckorsen. han var uttorkad, och hade fått i sej för lite vatten.:crazy: ..fick inte ge honom...
Foder & Strö
Jag skulle helst vilja ge vitaminer i naturlig form i den mån det är möjligt, ger B-jäst istället för flytande B-vitamin. Men finns det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.