S
SessCa
Sv: Utan foder!
För min del är rutiner inget bekymmer eftersom jag har fri tillgång.
För min del är rutiner inget bekymmer eftersom jag har fri tillgång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tiagirl skrev:Hehe...du skulle se mina listor!!! Och..hästarna står med faktiskt. För säkerhetsskull. Jag litar nämligen itne på mig själv för en sekund. Jag måste verkligen använda mig av standardlistor; väckning, frukost, diska, dammsuga, ringa hit och dit, hästarna, övr djur, vattna blommor, laga mat...
Skrämmande. OCH jag ska tom ta upp det nästa gång jag ska till läkare för det kan inte vara normalt. (japp, det står uppskrivet på Att-ringa-listan)
SkorpSmulan skrev:Det har hänt mig. Min första häst blev utan lunch hö i hagen fast alla andra fick. Han stod ensam just då men bredvid alla andra. Jag blev vansinnig. Det var dessutom inte ens en olycka. Personen som fodrade och jag var inte bästa vänner om man säjer så. Men att ta ut det på hästen!
Det har jag också ...och kommer inte att sluta med det. Jag var frikostigt med höt förr med förståss...men jag hade perioder som jag låg på sjukhus och då var det svårare...men mina stalltjejer var mycket noga med min kille så han var oftast stabil.SessCa skrev:För min del är rutiner inget bekymmer eftersom jag har fri tillgång.