Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knepigt med sår...min häst kunde inte sys...skinnfliken som din har kvar fattades helt...man såg ända in i leden med senor och allt brrrrr. och det gnodde jag på varje dag två gånger ...hårt för att framkalla blödning Håller tummarna för att din häst läker ihop fort nogAnkan skrev:Kan ju tilläga att förutom att hon haltade verkde hon inte smärtpåverkad. Prövade tom att springa innan hon kom in
Piraja skrev:Knepigt med sår...min häst kunde inte sys...skinnfliken som din har kvar fattades helt...man såg ända in i leden med senor och allt brrrrr. och det gnodde jag på varje dag två gånger ...hårt för att framkalla blödning Håller tummarna för att din häst läker ihop fort nog
vovicockokanon skrev:NÄEH!!!!
Stackare....
Hoppas att det håller ihop nu så det kan läka riktigt. det du kan göra nu är att ha mat till henne hela tiden. Lägg inte in saker som kan få henne att skrapa och grejja. Inte förrän det läkt ihop!
OJAnkan skrev:Finns en elstolpe i hagen med stålvajrar ner på sidan (förstår du hur jag menar?)......normalt är den inhägnad men hästarna hade rivit staketet och hon hade (gissar vi) varit på vajern.
escodobe skrev:OJ
Ett ex till migs ponny fick avlivas efter att ha lyckats sno benet RUNT en sådan tråd - ponnyn hade dessutom legat så ett tag och slagit sönder huvudet med.
Linan "skulle" vara säker enligt elverket (ller ät det televerkets?) likt förbannat så led ponnyn ohyggligt, och fick avlivas några dar senare.
Marika skrev:Jag har hört att man kan hänga upp rotfrukter i taket som dom kan leka med. Har aldrig testat själv men kan ju vara värt ett försök! Inte så dyrt iaf Hoppas att hon kryar på sig!
Ankan skrev:Vet du föresten någon som har halm jag kan köpa?