Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har ett par Tretorn comfort som först den högra dragkedjan gick sönder på, och nu är den vänstra också trasig. Den högra stöveln...
Svar
4
· Visningar
4 539
Senast: mikaela_98
·
Utrustning Jag har nu letat läääänge efter ett vanligt svart träns här i DK. Men det ska vara med bred nosgrimma och utan pullback. Här i DK är...
Svar
6
· Visningar
2 195
Senast: mily
·
Utrustning Hej Jag har en häst som bara leker med bettet när vi är ute och rider. Han tuggar och leker med tungan. Jag har ett tredelat bett. Nu...
Svar
6
· Visningar
3 042
Utrustning Hej!:) Jag skulle behöva ha er hjälp om vad ni tycker är passande färger på ryttare och hästs utrustning? :) Är inne på marinblått och...
Svar
9
· Visningar
1 527
Senast: Hæst
·
Utrustning behöver tips på märke/modell som passar ponny som är nätt,men lång i kroppen och inte har ngn märkbar manke...alltså väldigt rak...
Svar
18
· Visningar
7 238
Senast: Magica
·
Utrustning Jag ska investera i ett svart dressyrträns till min häst. Vilket tycker ni skulle passa honom? Inte så bra bild, men det är... 2
Svar
26
· Visningar
6 007
Senast: *tove*
·
Utrustning Då vi inte längre kör med båda hästarna i hästtransporten särskilt ofta, utan bara några gånger om året, har vi funderat på vilka... 2
Svar
23
· Visningar
7 439
Utrustning Jag tror jag har köpt 5 olika sorters regnställ i olika märken kvalite och prisklasser. Jag har även testat en rock. Samtliga läcker...
Svar
18
· Visningar
2 357
Senast: fiaskurken
·
Utrustning Jag börjar nu ge upp detta med bomlöst. Min häst har så pass rejäl manke att det är ursvårt att hitta något vettigt. Dock har jag ett...
Svar
7
· Visningar
2 310
Senast: Zilla3
·
K
Utrustning På något sätt är det som det går en viktgräns för ridning vid stl. 42. Jag behöver större! Var finns det? Jag är stor men en mycket... 2
Svar
22
· Visningar
9 261
Senast: sillysinta
·
Utrustning Mina armesadlar är utmärkta på mina hästar .Men ryttarnas ändor klarar dom inte ,är det någon som stoppat om eller lagt något mjukt ovanpå ?
Svar
1
· Visningar
705
Senast: svea
·
Utrustning NU återstår bara ett enda hinder att övervinna för att jag ska komma igång med ridningen igen :p - nya ridbyxor... Fast det är ju då... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 296
Utrustning Finns det någon som har Schockemöhle Transportskydd? vad tycker ni om dem? bilder? vilka färger finns de i? jag skulle vilja ha bruna...
Svar
6
· Visningar
2 068
Senast: Warrick
·
Utrustning Ni som har sadlar till salu just nu eller ni som nyss haft sadel till salu, hur har ni att sälja dem? Har det gått lätt eller har det... 2 3
Svar
53
· Visningar
9 849
Senast: Niela
·
Utrustning Då min gamla bil som drar över 1500kg med b-kort håller på att ge upp livsandarna så har jag ett bekymmer med att mitt 1500kg släp blir...
Svar
7
· Visningar
3 788
Senast: super
·
Utrustning Jag är ute efter att hitta modellen på en sadel av ett visst märke. Jag vet märket (Prestige) då den "loggan" syns men inte vilken...
Svar
1
· Visningar
2 281
Senast: smulan87
·
Utrustning Har en shettis som detta året ska ridas in. Och det där med liten ponny plutt och sadel har jag förstått inte är något vinnande koncept...
Svar
3
· Visningar
1 960
Senast: Monifa
·
G
Utrustning Någon som har eller har provat denna lättviktshjälm från börjes? Är den bekväm? Har du bild på den framifrån, så man ser det silvriga...
Svar
0
· Visningar
941
Senast: gordana
·
Utrustning Hej! Nu blir jag så fundersam... Jag vill köpa ett pa r carbon gel veredus benskydd till min häst, jag har hittat ett par svarta som...
Svar
6
· Visningar
2 027
Senast: Fullblod89
·
Utrustning Det är så här att min stallägare har ett spö som jag skulle vilja veta om det heter just något speciellt då det jag letat som en galing...
Svar
15
· Visningar
3 635
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka