Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad har ni för bomvidd på era kallblodstravare ???(på de engelska sadlarna) hur mäter man själv bomvidden på sin häst när man letar sadel:)?
Svar
4
· Visningar
2 081
Senast: ZaNdRoRiA
·
Utrustning De som finns på Börjes nu för 378 kr... Det är svårt att se hur de ser ut på bilderna på nätet, men de verkar snygga och det verkar vara...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: Poxz
·
Utrustning OBS! Ingen annons, bara hjälp önskas! Annonserar vet jag var jag gör sen om det blir aktuellt! :) Jag har äntligen tagit mig för att...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: Ninnurur
·
Utrustning Har köpt en nyare transport och behöver väga upp den. Draganordningen måste bytas eftersom totalvikten nu bara är 1280 och jag vill väga... 2
Svar
21
· Visningar
4 156
Senast: Andorra
·
T
Utrustning Sökte på ämnet men hittade bara ett fåtal trådar utan konkreta svar i. Tvättar just nu all min utrustning noggrannt, och tänkte ge...
Svar
3
· Visningar
4 182
Senast: Andorra
·
Utrustning Någon som har provat det? Va tycks? Stort eller litet i storlekarna?
Svar
2
· Visningar
1 205
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Hej! Vet inte om det bara är jag, men jag har upplevt måååånga gånger att jag har köpt saker ifrån Hööks som jag inte varit riktigt... 2
Svar
30
· Visningar
5 647
Senast: Fiorano
·
Utrustning Sitter här och kliar mig i huvudet efter att ha suttit och tittat på en bild av ett bumper bett men blir inte klokare, hur sjutton skall...
Svar
17
· Visningar
2 262
Senast: mily
·
Utrustning Köpte en ny Globus dressyrsadel för några veckor sedam. köpt som demoex. stod bara 17 " w på prislappen. provsatt den och den var mkt...
Svar
12
· Visningar
2 210
Senast: Glimris
·
Utrustning Min gamla Wintec Isabell håller på att falla i bitar av ålder och slitage, men som tur är så räcker skatteåterbäringen precis till en ny...
Svar
5
· Visningar
1 090
Senast: svea
·
Utrustning Min bil är en kompakt liten sak med skattevikt/tjänstevikt 1350 kg. Gällande släpvagnsvikter hittar jag följande: Max släpvagnsvikt...
Svar
9
· Visningar
2 282
Senast: Kirre
·
Utrustning Nu vill jag se bilder på era rosa hästsaker :D 2
Svar
31
· Visningar
11 251
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Min hästtransport sitter fast :eek: Någon ville vara vänlig och satte i handbromsen i vintras och där har den stått sen dess. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
16 395
Senast: Caffe
·
Utrustning Vill se bilder på era tävlingsschabrak (Gärna på hästen.)! Skriv gärna märke & nypris. Har så dålig fantasi! :o 2
Svar
35
· Visningar
14 796
Senast: ponnymother
·
N
Utrustning Hei. Jeg er på utkikk etter å kjøpe en laser til bruk på hest. Har forhørt meg litt rundt med mine behandlingskollegaer, og Er ikke...
Svar
0
· Visningar
1 035
Senast: Nangilima
·
Utrustning Jag kommer förmodligen behöva hyra släp och låna bil och är totalt okunnig ;) Jag vet att det finns viktgränser osv. Men jag behöver... 2
Svar
25
· Visningar
3 130
Senast: WBanna
·
Utrustning köpte en wintec för att ha som extrasadel och fick med 3 järn. fick byta till det röda med en gång för att kunna ha den på unghästen...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: caballus
·
Utrustning Hej, Efter ca en miljard försök med olika bett så tog idag min relativt nyinköpta häst stöd på bettet. Ingen tunga ute och stängd...
Svar
3
· Visningar
2 017
Senast: Nominous
·
Utrustning Barbackapad... någon som har åsikter om märken eller specialvarianter? Jag vet att det finns en tråd för hemmagjorda paddar, men...
Svar
7
· Visningar
4 380
Utrustning gammal shettis + gammal fång + egen liten hage med nästintill inget gräs. shettisen har klarat sig bra i sin O-gräs hage i många år...
Svar
14
· Visningar
3 615
Senast: Miloni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka