Uppvägning av transport

Sv: Uppvägning av transport

Skönt att det är klart men vad dyrt det blev!
När vi reggade om vår Bok gick det på 300:- för handske, 500:- för intyg o 800:- för besiktning. Men så är den från 96

Sv: Uppvägning av transport

Svindyrt!!!

Reko tar visst 800:- för sina papper. Återförsäljarna tjänar nog en liten hacka på det här.... men vad har man för val? Bita i det sura äpplet eller köpa en helt ny trailer och själv få välja vikt. Det hade "bara" kostat mig 28 000 extra i stället :crazy:

De kommer att köpa tillbaka den gamla draganordningen för 1500:- om den är i bra skick, så där får jag lite pengar tillbaka.

Liknande trådar

Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är... 2
Svar
31
· Visningar
2 486
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! Jag har en häst med en stor problematik ikring och en lång historia. När jag köpte honom 2004 var han rädd för ALLT, kunde ej ut... 2
Svar
32
· Visningar
6 570
Senast: Woffe
·
Utrustning Jag har bestämt mig för att jag måste köpa en ny hästtransport. Den jag har nu kommer inte hålla så länge till och jag vill inte lägga...
Svar
9
· Visningar
1 526
Äldre Någon som bolla lite biltankar? Allt vad leasing heter blev sågat av mina kollegor vid lunchbordet idag och elbilar hade de noll koll...
Svar
17
· Visningar
2 449
Senast: lillkillen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka