Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej undrar om någon kan hjälpa mig. Har en Wintec vide som ligger bra på mina bägge kallblod men dom behöver olika bomvidd, men kan inte...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: BiMi
·
Utrustning Hej! Jag undrar hur mycket anläggningsyta eran häst har som har sensation ride? Jag har en häst som har väldigt kort rygg och därmed...
Svar
4
· Visningar
2 347
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Här vill ja att ni ska lägga ut bilder på era fina pannband :) Är så sugen på att köpa ett nytt pannband men vet inte vad ja ska ha så... 2
Svar
21
· Visningar
12 317
Senast: mikaela_98
·
Utrustning Ja - den stora frågan. Har bestämt mig för att byta upp mig från min Värmlandsvagn och jag är sugen på en Cheval, bland annat för...
Svar
2
· Visningar
1 230
Utrustning Nu är sadelproblemen i gång igen. Kände mig ganska nöjd med min thorowgood youngrider men börjar inse att även den klämmer, har bankat...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: _Eulalia_
·
Utrustning Jag är medryttare på en flugkänslig häst, och har fortfarande förra sommaren i färskt minne. Ägaren lyckades få tag i ett ridtäcke á la...
Svar
12
· Visningar
3 269
Senast: pimpim
·
Utrustning Vilket är det bästa/mest prisvärda/mest hållbara flugtäcket? Funderar på ett Rambo sweetitch hoddy eller Rambo fly buster. Någon som... 2
Svar
37
· Visningar
11 197
Senast: Highcat
·
Utrustning Köpte nyligen ett ganska nytt släp som jag planerar att väga upp så fort jag bytt bil. Men nu sa en person att det kunde jag glömma... 2
Svar
24
· Visningar
5 065
Senast: fio
·
Utrustning Jag ska nu inreda en garderob som jag fått av föräldrarna, och göra den till ett stallskåp. Nu vill jag få lite inspiration till hur jag...
Svar
2
· Visningar
1 522
Senast: Houdinie
·
D
Utrustning Hej. Behöver hjälp med att hitta en huva som matchar detta schabrak. Navy / Silver alltså ! Vad har ni för förslag? =)...
Svar
0
· Visningar
736
Senast: DeeLux
·
Utrustning Kort och gott, vad använder man för lim till läder?
Svar
6
· Visningar
4 778
Senast: kvandi
·
Utrustning Det är bara att konstatera att jag inte är skapt efter måttabellerna :cry: Har letat febrilt efter en bra säkerhetsväst för max 1500...
Svar
2
· Visningar
3 890
Senast: Account
·
Utrustning Jag har en gammal Kloster Schönthal dressyrsadel här hemma som, tyvärr, inte passar någon häst längre, så nu ska den säljas. Problemet...
Svar
0
· Visningar
825
Senast: Scarry
·
Utrustning Jag är på jakt efter nya täcken till ny häst. Hästen har ganska hög manke men är även ganska smal framtill och smal hals. Jag är...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: Zilla3
·
Utrustning Jag ska vänja min treåring vid bett till hösten och det visar sig att hon har en liten mun, 9,5 cm.. Har provat ett bett jag har hemma...
Svar
3
· Visningar
859
Utrustning Vad säger ni som vet, antingen ni som köper skor själva eller hovisar, vilka är bäst av Kerkerhart och Mustad? Vilka skillnader är det...
Svar
8
· Visningar
1 437
Senast: Gimlan
·
Utrustning Var inne på kliniken med min shettis idag och fick då låna en transport av en kompis. Men det är ju för att inte överdriva rent... 2
Svar
27
· Visningar
5 700
Senast: Glen_Grant
·
Utrustning Någon som har en Morris & Nolan dressyrsadel av juniormodell? Skulle vilja ha lite feedback om hur de är när det gäller det mesta, tex...
Svar
7
· Visningar
2 931
Senast: Gimlan
·
Utrustning Jag är på jakt efter snygga ridtröjor i slimmad modell. Jag är en ganska typisk 36a men jag tycker att det är svårt att hitta tröjor som...
Svar
0
· Visningar
976
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jepp, nu tyckte jag det var dax för en sådan tråd igen. I övermorgon är det september och vädret har slagit om mot höst, fler och fler... 43 44 45
Svar
883
· Visningar
67 870
Senast: Coolfrees
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka