Vad har den för bomvidd? Hjälp!

Ninnurur

Trådstartare
OBS! Ingen annons, bara hjälp önskas! Annonserar vet jag var jag gör sen om det blir aktuellt! :)

Jag har äntligen tagit mig för att rensa bland alla miljarder saker nu när jag bara har en häst kvar :D Ska ju då givetvis göra mig av med lite saker också, däribland stoets dressyrsadel. Men, jag har ingen aning om vad den har för bomvidd? :confused: Jag vet att det är en Edinburgh och att sätet är 17". Den låg på ett ganska runt halvblod så det borde vara vid bom men hur vet man säkert? Tog lite kort på det som är instansat under kåpan och hoppas att någon vet bättre än jag? Det var min syster som skaffade sadeln för sisådär 4 år sen och hon har inte heller koll :grin:

phpmka7vd.jpg

php7cqedk.jpg

phpusarwj.jpg

phpho88zd.jpg

Hoppas att jag kan få hjälp så att jag kan göra något med sadeln, just nu hänger den ju bara undanstoppad vilket jag tycker är synd! :)

Sv: Vad har den för bomvidd? Hjälp!

Vad är det för märke på den?

Du kan ju maila tillverkaren och uppge nr som är lodräta så borde de kunna hjälpa dig.

Sv: Vad har den för bomvidd? Hjälp!

Det är en Edinburgh (står i texten ;)) och så långt som att maila tillverkaren har jag inte ens tänkt. Bra idé! :idea:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 040
Senast: Blyger
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
2 282
Senast: Mogge
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa... 2
Svar
28
· Visningar
3 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4
  • Vikt och hälsotråd 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka