Ninnurur
Trådstartare
OBS! Ingen annons, bara hjälp önskas! Annonserar vet jag var jag gör sen om det blir aktuellt! 
Jag har äntligen tagit mig för att rensa bland alla miljarder saker nu när jag bara har en häst kvar
Ska ju då givetvis göra mig av med lite saker också, däribland stoets dressyrsadel. Men, jag har ingen aning om vad den har för bomvidd?
Jag vet att det är en Edinburgh och att sätet är 17". Den låg på ett ganska runt halvblod så det borde vara vid bom men hur vet man säkert? Tog lite kort på det som är instansat under kåpan och hoppas att någon vet bättre än jag? Det var min syster som skaffade sadeln för sisådär 4 år sen och hon har inte heller koll 
Hoppas att jag kan få hjälp så att jag kan göra något med sadeln, just nu hänger den ju bara undanstoppad vilket jag tycker är synd!
Jag har äntligen tagit mig för att rensa bland alla miljarder saker nu när jag bara har en häst kvar

Hoppas att jag kan få hjälp så att jag kan göra något med sadeln, just nu hänger den ju bara undanstoppad vilket jag tycker är synd!