Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Utrustning Såg en dressyrsadel som var märkt med MM, undrar vad det är för märke, och var de sadlarna går att köpa ? Tänkte först Morrins&Nolan men...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: Partylaxen
·
Utrustning Sitter och funderar lite mitt i min feber... Kan inte så värst mycket om sadlar, det jag lärt mig har jag läst mig till själv. Men sen...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: svea
·
L
Utrustning Är det någon som vet vart jag kan köpa en kentauer förbygel/martingal? Jag har letat och sökt mycket, men utan resultat. Emotser gärna...
Svar
0
· Visningar
692
Senast: lovstedt
·
S
Utrustning Hallå! Jag har blivit tipsad av min tränare att köpa ett så kallat curb gag control plate från Trust.Så nu har jag beställt ett... 2
Svar
24
· Visningar
9 101
H
Utrustning Har köpt ett spanskt träns för det verkade praktiskt den är utan käkrem så en rem mindre att behöva knäppa samt att den har...
Svar
8
· Visningar
1 723
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Finns det något som har detta tränset och har lust att berätta hur kvalitén är, samt har lust att lägga upp någon bild på häst med...
Svar
1
· Visningar
1 074
Senast: *tove*
·
Utrustning Någon som kan förklara för mig vad det är och gärna en bild på dessa!? Det enda jag uppfattade var att det typ var några tygelhandtag...
Svar
14
· Visningar
3 555
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Vilken av dessa är bäst tycker ni ur säkerhetssynpunkt? Free jump finns ju i så olika prisklasser,är det ngn skillnad på dom förutom...
Svar
1
· Visningar
1 526
Senast: Equilina
·
Utrustning Jag funderar på att köpa helskodda. Finns inte skinnskodda längre? "Daewoo" (kanske fel stavat), är det bra material? För och nackdelar...
Svar
4
· Visningar
2 669
Senast: Jerseyite
·
Utrustning Söker efter ett träns som jag har fått en bild i mitt huvud på. Har alltså inte sett detta i någon affär eller dylikt men jag söker...
Svar
7
· Visningar
1 416
Senast: BigEnough
·
Utrustning Hej! Jag vet ju att om man har ett tvådelat pessoa slår det upp i gommen när man tar i tyglarna, gör det så även om det skulle vara...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: missnummernio
·
Utrustning Då min häst nu är utredd o det visat sig att hon har fel i munnen o inte ska gå med bett så blir det hackamore o Rambo Micklem. Det jag...
Svar
4
· Visningar
1 806
Senast: Liten
·
Utrustning min häst är en fri själ och vill helst vara naken i transporten, har dock lyckats lasta med senskydd + boots bak nu några gånger för att... 2
Svar
27
· Visningar
6 301
Senast: caballus
·
Utrustning Någon som har koll på om det finns andra sadlar med dessa underbara knästöd som det är på denna sadel? Någon som även kan ha koll på vad...
Svar
3
· Visningar
3 093
Utrustning Det måste ju vara fler än jag som har stora vader, har ni några tips på ridstövlar som skulle kunna passa? Jag har rätt korta ben i...
Svar
1
· Visningar
1 099
Senast: Pallen
·
Utrustning :laugh:Hejsan! Jag har tänkt införskaffa några säkra stigbyglar till min unghäst. Vilka är bäst eller mest prisvärda? Vill helst ha...
Svar
4
· Visningar
1 605
Utrustning Köpte ett par nya stövlar i helgen som jag måste sula innan användning. Tänkte att jag ska slänga ut frågan här innan så jag inte får...
Svar
0
· Visningar
650
Senast: Apollo 13
·
Utrustning Jag undrar om någon vet om det brukar finnas Micklem-träns på Falsterbo som man kan köpa?
Svar
1
· Visningar
740
Senast: SQT
·
Utrustning ska få hem 2 hästar snart utan utrustning så träns och skydd ska inhandlas så jag undrar att ifall hästen har full träns har den då full...
Svar
8
· Visningar
5 480
Senast: Zolt
·
Utrustning Hur i allsin dar håller ni era kantflätade tyglar rena? Jag rider normalt med släta lädertyglar, men har nu dammat av ett gammalt...
Svar
6
· Visningar
1 570
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka