Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur blir effekten om man skulle sätta en kedja på ett rakt pessoa? Jag har funderat lite på det här och googlat, men hittar inget...
Svar
3
· Visningar
1 531
Senast: Egonson_
·
Utrustning Jag har ett par kwikout, men tycker fotplattan är så sjukt dålig, särskilt på vintern. Vad har ni andra för säkerhetsstigbyglar? Hur...
Svar
13
· Visningar
1 876
Senast: Karre
·
Utrustning Hej! Ni som har flera hästar har ni olika set med borstar och täcken eller får hästarna dela på grejerna? Har en till häst på ingång... 2
Svar
35
· Visningar
3 388
Senast: CocoRosie
·
Utrustning Jag är inget fan av luvor men tänkte att det kanske kunde vara bra att ha en i fall om att det kommer vara flugor på tävlingar etc i...
Svar
8
· Visningar
1 199
Senast: Jeps
·
Utrustning Shit ja känner mig lite som en idiot som frågar ang detta. Men jag har köpt ett rakt bett som är böjd lite som en banan... Min...
Svar
3
· Visningar
3 514
Senast: Buck
·
Utrustning Jag har ju köpt häst (min allra första egna häst :love: ) och nu letar jag transport. Min bror är gräsligt händig, så jag tittar på... 2
Svar
35
· Visningar
22 675
Senast: Caffe
·
Utrustning Haha, skulle från början bara vara en liten slarvig tillfällig sadelbock nu under sommaren. Att en liten enkel konstruktion kunde...
Svar
10
· Visningar
7 238
Senast: mily
·
Utrustning Jag ramlade över de här betten och blev nyfiken på vad de var tänkta till. Har aldrig sett något liknande och undrar därför om några här...
Svar
17
· Visningar
2 155
Senast: svea
·
Utrustning Nu har jag sökt omkring på flera olika sidor på nätet för att hitta några ridstövlar som faller mig i smaken. Nu är det så att jag bor i...
Svar
1
· Visningar
1 986
Senast: marabo10
·
Utrustning Varför vill man ha port på kandarstängerna? om hästarna funkar med både port och rak stång, finns det nån av dem som man föredrar? Om...
Svar
5
· Visningar
2 435
Senast: Nominous
·
Utrustning Oj, stackars Tessan stod och frös i regnet idag. Måste säkert inhandla ett regntäcke. Jag är inte van med hästar som fryser. Ponnyn vi...
Svar
6
· Visningar
1 436
Senast: Lotus
·
Utrustning Har ett litet problem som jag hoppas kunna få hjälp med här :) Det är så att jag nyss köpt en ny Globus Crincle på vinst och förlust och...
Svar
4
· Visningar
2 088
Senast: harri
·
Utrustning Jag vet att jag borde ta ut sadelprovare, men jag tänkte höra med er först om lite erfarenheter! Jag vill ha en allround-sadel...
Svar
4
· Visningar
2 053
Senast: _Eulalia_
·
Utrustning Vad räknas som en halv häst? Sto + föl åker enligt regler annorlunda än min storhäst med sin B-ponnykompis eller?
Svar
5
· Visningar
1 160
Senast: Gimlan
·
M
Utrustning Har svårt att hitta något som passar min känsliga herrre, har provat med många olika kombinationer men han bli ofta väldigt stum i...
Svar
11
· Visningar
7 279
Senast: Mizzeh
·
Utrustning Att rida engelsk med westernsadel? Om inte lägg LÄGG JÄTTE GÄRNA UPP BILDER:D Och ni som inte gör det, hur reagerar ni på de som... 2
Svar
27
· Visningar
2 991
Senast: manpila
·
Utrustning Har ni haft ett islandshästträns till er "vanliga" häst? Är sugen på att köpa ett islandshästträns till mitt lilla halvblod som...
Svar
17
· Visningar
2 982
Senast: bjorgakermo
·
S
Utrustning Jag har investerat i en ny dyr wintec cair gjord men vete tusan exakt vilket håll den ska vara åt ? Blev osäker så jag tänkte fråga här...
Svar
4
· Visningar
3 099
Senast: sissu
·
Utrustning Jag har i alla år haft vanlig fast sadelgjord men nu var det enda alternativet en med resår. Hur vet jag hur hårt jag ska spänna...
Svar
2
· Visningar
1 943
Senast: keramin
·
Utrustning Kan man lägga på täcke på en blöt häst? Tänkte isåfall lägga på ett fleecefodrat regntäcke och när det har sugit åt sig fukten byta ut...
Svar
6
· Visningar
5 253
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka