Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Kort och gott: Vad kostar det att byta stroppar på en sadel? 2
Svar
21
· Visningar
6 593
Senast: Liten
·
Utrustning Alltså en sådan där snurra med flera tränshängare runt om, vet att jag sett sådana på olika sidor men har kört fast totalt när jag...
Svar
15
· Visningar
2 804
Senast: lewellyn
·
Utrustning Hur får man bort gröna fläckar på silverspännen? Går de med något speciellt putsmedel? Har en jättefin förbygel som är i jättefint...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: lobell
·
Utrustning Jag har ett antal år gjort som första bilden visar och har även haft ett snöre under svansen, nu gör jag som på bild nr tre för jag... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 545
Senast: svea
·
Utrustning Ni som har satt en backkamera i transporten, hur har ni satt fast den? Och vart har ni satt den? Jag vill helst inte skruva den i taket...
Svar
2
· Visningar
2 024
Senast: misen
·
Utrustning Hejsan Köpte ett nytt täcke till min pålla. Detta var tyvärr trångt i bogen. Aldrig varit med om att täcken varit för trånga på henne...
Svar
3
· Visningar
1 278
Senast: Vulkan
·
Utrustning En liten fråga bara... Hade träning med mitt 5 åriga fullblod igår, som omväxling hade jag satt på att urnyggt pullarträns ist från...
Svar
13
· Visningar
2 518
Senast: Estivuz
·
Utrustning 17 dgr till att Falsterbo Horseshow börjar så nu är det väl inte för tidigt med en tråd om planerad shopping :D Ska själv dit fredagen... 2
Svar
24
· Visningar
3 842
Utrustning Hejhej, ska åka på mitt första meeting nu :banana:, och undrar hur ni lindar era hästar när ni är iväg. Alla säger olika och man blir ju...
Svar
5
· Visningar
1 651
Senast: Miloni
·
H
Utrustning Då jag själv köpt mycket i det sista är jag nu nyfiken på vad ni andra har köpt och vad ni önskar er för saker till häst och ryttare... 2
Svar
27
· Visningar
4 248
Senast: Mizzeh
·
Utrustning har sökt lite bland olika trådar men hittar inte riktigt svaret. Hur ska en pullarnosgrimma utan ringar sitta? visa gärna bilder på...
Svar
1
· Visningar
929
Senast: palle
·
G
Utrustning Har hittat en annons med två sadlar från Gold Medal, en dressyr och en hopp. Är det någon av er som har erfarenhet av just sadlar...
Svar
1
· Visningar
2 284
Senast: Liten
·
Utrustning Är på g att leta upp en annan bomlös sadel till min superbreda nordis. Fick syn på att globus har en variant som ser ut som en kopia av...
Svar
6
· Visningar
1 445
Senast: mahlmt
·
H
Utrustning Jag skulle behöva hjälp med att bestämma vad för slags sadel jag ska leta efter till min lilla korta dam. Vid stillastående är hon...
Svar
0
· Visningar
1 438
Senast: Homsantofft
·
Utrustning Vad tycker ni jag ska ha för sadel till lillkillen, har en bomlös barnsadel hemma till honom men funderar på om det är bättre med en...
Svar
4
· Visningar
1 316
Utrustning Jag har funderat på detta med tjocka bett i ponnymunnar. De flesta bett är mellan 11-14 mm när jag kollat runt. Är det bara jag som...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: svea
·
Utrustning letade som många andra nu igenom hööks rea ^_^ och hittade detta bettet, Artikelnr 500568. undrar nu hur det verkar, blir det som ett...
Svar
5
· Visningar
1 424
Senast: Buck
·
Utrustning brukar lite då och då rida min knäpphäst i bara remont nosgrimma, fungerar bra bromsen är lite trög bara :p. funderar på att skaffa ngt...
Svar
7
· Visningar
1 256
Senast: Totola
·
H
Utrustning Jag funderar över varför det inte finns något rem mellan övre och undre nosremmen på undersidan på en mexakinsk nosgrimma om man köper... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 696
Senast: Nominous
·
Utrustning Finns det fler av Charles Owen hjälmarna, eller helt andra hjälmar som har passform ungefär som CO ayr8? Jag har... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 343
Senast: trofé
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V