Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad finns det för olika sorter? Försökte prova en GG idag, men hästen fick fullkomlig panik... med tanke på att han kan vara lite knepig...
Svar
5
· Visningar
1 228
Utrustning Vi kan köpa en hästtransport på vårt företag OM det i papprena står som en släpvagn.... hur står det på era? står det djurtransport...
Svar
7
· Visningar
5 010
Senast: Seabaz
·
D
Utrustning vad säger ni? vilket är bäst/finast: anna scarpati eller equilline ulltäcke?
Svar
0
· Visningar
852
Senast: duken
·
Utrustning Jag är otroligt dålig på olika täckesmärken, så jag vet inte vad jag ska leta efter :o Jag vill alltså ha tag på ett täcke med foder på...
Svar
9
· Visningar
1 403
Senast: palle
·
Utrustning Jag har funderingar kring SC's Arthur de lux och Leopold. Är det samma bom i båda, alltså att båda är raka mot hästens rygg? Jag har...
Svar
0
· Visningar
730
Senast: lomuxx
·
Utrustning Dags att fylla på täckes"förrådet" lite inför hösten/vintern. Jag vill ha ett horseware amigo med 1200 D (var så missnöjd med rhinot jag...
Svar
12
· Visningar
2 438
Senast: Egonson_
·
Utrustning Tänkte komma igång med vidarutbildningen för mina unga PRE och även slänga upp min mamma på vallacken men hon vill inte rida barbacka... 2
Svar
35
· Visningar
9 910
Senast: HannaZ
·
Utrustning Jag måste köpa en bomlös till min ponny igen. Let's face it. Hon gillar det. Ponnyskrälle som både måste ha en dressyrsadel... 2
Svar
34
· Visningar
6 263
Senast: Amha
·
Utrustning Hejsan, undrar lite om ni har erfarenhet av denna sadel? vad för rygg den ligger bra på? något svängd? svängd? är den skön att rida i...
Svar
0
· Visningar
1 417
Svar
2
· Visningar
1 327
Senast: Laguna
·
Utrustning Satt och kikade i tråden för schabrakförvaring och blev nyfiken på hur ni förvarar täcken :) Hittade ingen tråd om det men finns det...
Svar
17
· Visningar
2 489
Senast: Magica
·
Utrustning vad finns det för transporter typ/modell på marknaden om man vill ha en som har delad bakdör,samt dörrar bakom hästarnas rumpa, gott om...
Svar
4
· Visningar
2 115
Utrustning Är i stort behov av hjälp just nu! ska beställa ett rundsytt döbert träns men är osäker på hur de är i storlekarna. Min häst är just på...
Svar
4
· Visningar
1 254
Utrustning Jag har så j*vla dålig fantasi. Så jag har i princip bara mörkblåa, svarta & gråa schabrak.. Nu vill jag ha tips på vad min häst kan... 2
Svar
34
· Visningar
9 954
Senast: Magica
·
Utrustning Nu är jag på jakt efter ny dressyrsadel då min häst breddat sig ur sin. Har en Crown nu som legat jättebra den här tiden. Han har även...
Svar
1
· Visningar
11 104
Senast: Kookaburra
·
Utrustning Får hem en ponny som idag har en Globus Loke, 16 tum 38 som sitter riktigt bra på henne. Funderar på hopp eller dressyrsadel som kan...
Svar
0
· Visningar
1 289
Senast: Fenestra
·
Utrustning Har ingen sadelkammare på släpet och ingen kombi så funderar på att bygga ett eget litet skåp som ska sitta framför frambommen i... 2
Svar
25
· Visningar
12 856
Senast: Snubbelfot
·
Utrustning Jag blir tokig! Har sen ett par månader en PIAB dressyrsadel som jag bara älskar till min Fbl valack. Sadeln är medvetet några grader...
Svar
4
· Visningar
1 513
Senast: Saaaaraaaaa
·
Utrustning Min älskade Lamicell-hjälm som jag haft i nästan 4 år blev för någon vecka sedan avlivad efter en ordentlig avramling. Tävlingshjälmen... 2
Svar
39
· Visningar
3 969
Senast: Equilina
·
S
Utrustning Jag har tittat med större och större ögon på Jump-stöveln från Börjes, och undrar om någon har den och kan lämna ett referat? Storlekar...
Svar
6
· Visningar
1 587
Senast: tinafinis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Starlink
  • Textilåtervinning

Hund, Katt, Andra Djur