Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är på gång och ska försöka hitta ny sadel till min häst. Rider just nu i en Passier Paxton allround mot dressyr, som är anpassad efter...
Svar
6
· Visningar
2 236
Senast: MiaMaria
·
Utrustning Nu vill jag se lite bilder på all er equipe utrustning! Även sadlar, gärna equipe Linnea! Även vad ni tycker om märket! Massor av bilder...
Svar
0
· Visningar
912
Senast: jasseeh
·
Utrustning Vart så trött på att tokpressa i hö i IKEA säcken i våras när pållen stog på stall,var knappt så man fick i det man skulle,det tog en... 2
Svar
25
· Visningar
4 521
Senast: Rie
·
Utrustning Har ett litet dilemma med mitt släp Är en Star Trailer Safir -03 som jag köpte i höstas. Problemet är att när jag backar rakt på grus...
Svar
13
· Visningar
6 454
Senast: cahs
·
Utrustning Vi behöver hitta en tillfällig sadel till hästen, medan lite mer pengar sparas undan för att investera i en riktigt bra sadel i höst...
Svar
6
· Visningar
1 143
Senast: Bebben
·
Utrustning Har för tillfället väldigt mycket problem med min rygg och mina höfter (gammal ridolycka) och måste hitta en mjuk sadel med smal midja...
Svar
6
· Visningar
2 804
Senast: Itz
·
Utrustning Försöker hitta nån bra ritning på hus att ha under hinder....... de ska vara ca 1 m långa och 60-70 cmhöga...nån som har nåt tips eller...
Svar
0
· Visningar
1 750
Senast: pillis32
·
Utrustning som rubriken så vill jag se era bilder på detta schabrak(vinröd) på eran häst:). anledningen till detta var att jag igentligen skulle...
Svar
10
· Visningar
1 456
Senast: manpila
·
Utrustning Jo jag har en liten sadelfråga nu. Det börjar bli dags att lägga sadel på unghästen nu, alltså bara sadel invänjning ingen ridning...
Svar
10
· Visningar
2 420
Senast: Got2Be
·
Utrustning Förlåt för världens mest övernojiga fråga, men hur funkar det med flughuva på hästarna när det regnar ganska rejält? Får de svårare att...
Svar
10
· Visningar
6 272
Utrustning Frågan står i rubriken! :) Som det är nu så har hästen sina schabrak hängandes lösa i hans skåp på loftet. Jag skulle vilja förvara dem... 2
Svar
36
· Visningar
7 704
Senast: Buck
·
Utrustning Jag behöver hjälp. Jag letar dressyrstövlar, men har inte hittat några som passar. Vill ha bruna med snörning. Kruxet är att mina vader...
Svar
0
· Visningar
714
Senast: millen
·
Utrustning Jag är ute efter lite täcken inför hösten och vintern och är väldigt ny på detta och vill därför ha era tips på vilka märken ni föredrar...
Svar
17
· Visningar
2 867
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Provade en sadel för ett tag sedan (bara använd ett fåtal gånger) och den sviktade ingenting alls, den var även stum och hård att rida...
Svar
0
· Visningar
864
Senast: feel
·
Utrustning Ja enligt sadelprovaren ligger denna sadel bra på min häst och sadeln hon hade när jag provred låg betydligt bättre de kommer jag ihåg... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 676
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Har köpt Passier Optimum med tre lika långa remmar på var sida men min gjord har bara två spännen. Sadelåterförsäljaren har...
Svar
9
· Visningar
3 904
Senast: bigganl
·
H
Utrustning Hej jag är i stort behov av hjälp! Skall nu på lördag köpa min nya häst och får inte med någon sadel så ska nu köpa ny. Men står i...
Svar
2
· Visningar
1 789
Utrustning Håller på och försöker lista ut vad som är fel med min dressyrsadel. Det har blivit som limpor framför den på sistone. Har ringat in...
Svar
17
· Visningar
5 048
Senast: sissu
·
Utrustning Nu ska här snackas stigbyglar igen! Vi kan börja med de populära JIN-stigbyglarna, är dem bra? Personligen tycker jag att dem är rätt...
Svar
10
· Visningar
4 527
Senast: HannaAberg
·
Utrustning hitta en påse med diverse garn. Funderar på om man skulle virka egna luvor till hästen så hon skulle slippa flugor i öronen. Har...
Svar
4
· Visningar
12 524
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka