Färger till brun häst?

Sv: Färger till brun häst?

Den mörkgröna färgen var SÅ himla snygg!!!!

Någon som har tips på ett grönt eller orange (Inte LYSORANGE utan mer brunorange..) schabrak? Märke? Hittar fan inga!

Hihi tack :) Kanske borde införskaffa ett grönt :D

Jag tycker mitt orangea från HV polo är kanonfint men det kanske är för oranget? Det är ju pumpafärgat typ..
primsi_175066901.jpg

orange-hv-polo-007_168587263.jpg

"KL"

Någon mer som tänker på vad olika färger kan förknippas med?
Tex grönt=skogsmulle, tänker jag altid..

Personligen tycker jag gult är superfint till brunt samt beige.
Färger som inte passar är svart och grå!

Nej, den var jättefin! Ser dock nästan röd ut på bilden med din häst. Men sån orange är fin.

Schockemöhles är verkligen to die for! Passar dock bäst på mörkare hästar enligt mig, men alla tycker olika! Kanske är lite för "Lysorange" men det är verkligen riktigt snyggt! :D Finns på cheval ridsport t.ex :)

Mobilkamerans vitbalans är lite udda haha :) Färgen på nedersta bilden stämmer med verkligheten.

Åh vad kul!
jag har också problem med att hitta snygga schabrak till mitt bruna fullblod, kan ni inte lägga in lite bild förslag? :D

Sådär.. Blev ett marinblått/lila schabrak tills vidare. Letar fortfarande efter det perfekta gröna schabraket! :D

311588_10150923777681778_1258668827_n.jpg

Jag har "jordtema" på mina hoppgrejer och "himmel" på mina dressyrgrejer till mig och min mörkbruna häst.
Hoppgrejerna går alltså i brunt, beige, grönt, och guld/brons och dressyrgrejerna i svart, blått, lila, grått och silver.
Snygga gröna schabrak är överbesvärliga att hitta. Älskade "green tea" färgen schockemöhle hade ett tag men de sålde ju slut på en kvart och nu vet jag att det finns ett lami-cell i ungefär samma nyans så det köper jag definitivt om jag hittar det.

Åh, jag älskade "Green Tea" men lyckades aldrig knipa ett :( Hoppas innerligt att de tar sitt förnuft till fånga och börjar sälja dem igen!

Här är en till som älskade green tea! Men lyckades aldrig få tag i ett sånt!

Inga schabrak men tänkte bara visa vilka färger som jag tycker om på bruna hästar

Lila och rosa

Helenia1.jpg

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 400
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 216

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka