Ni som har backkamera i transporten!

MrsPuff

Trådstartare
Ni som har satt en backkamera i transporten, hur har ni satt fast den? Och vart har ni satt den? Jag vill helst inte skruva den i taket.
Jag har en Thule Safir och vet inte riktigt hur jag ska göra :confused:

Tacksam för tips! :)

Sv: Ni som har backkamera i transporten!

jag har satt den precis där taket börjar(för att kunna dra sladdar utan att dom syns ) o det har funkat kanon på båda mina transporter ,jag har en kamera med sladd, och en trådlös kamera:)

Sv: Ni som har backkamera i transporten!

vi har satt våra med kardborreband =) funkar kanon.. limma fast å sen trycka dit kameran så kan man även ta bort den om d ebehövs.

Liknande trådar

Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
339
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
421
Senast: warg
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 311
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka