Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Rider ni med väst, och när? Ni "yngre", när slutade ni rida utan väst? Varför? Varför rider ni utan/med? Vet att det finns 1 000 trådar...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 481
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Ok, skitlöjlig tråd, jag vet. Men jag behöver bolla lite. Jag och mitt sto (profilbilden :love:) firar snart tio år tillsammans. Det är...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: Habina
·
Utrustning Hittade ingen ny tråd för detta året, så skapade en :) Någon som besökt gekås nu under julhelgen? Eller tidigare i höstas? Berätta om...
2
Svar
32
· Visningar
9 284
Senast: Equilina
·
Utrustning När ska man egentligen ge upp och bara köpa ett nytt släp istället? Hur mycket tid och pengar är egentligen rimligt att lägga ut på ett...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 972
Senast: Buck
·
N
Utrustning Var inne på Calevo.com på jakt efter ett nytt träns och blev lite fundersam när det stod att man kunde få vissa modeller med engelsk...
2
Svar
34
· Visningar
3 110
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Nu har jag sett rätt många i WC hoppning ha dubbla nosgrimmor. Varför? Vad har det för effekt?
Svar
4
· Visningar
777
·
Utrustning Behöver köpa nya stigläder och vill ha tips på bästa webbers ( enkla stigläder m t-spänne nedtill) . Vill ha så smidiga som möjligt i...
Svar
4
· Visningar
413
Senast: Daisy
·
Utrustning Efter att ha frusit som en nakenhund i stallet idag insåg jag att jag verkligen måste ha något mer/bättre på underkroppen, särskilt som...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 091
·
Utrustning Hej Ska byta transport och såg ett par sirius transporter hos en åf. Grymt snygga Verkar vara ett gansla nytt märke i Sverige o tänkte...
Svar
0
· Visningar
2 002
Senast: Akilles
·
Utrustning Såg att Börjes har ett i sin nya katalog har ett för 349 kr är det någon som köpt ett, kollar lite runt på nätet och vill i första hand...
Svar
1
· Visningar
558
Senast: zingoo
·
Utrustning Hästen trampar av sig framskorna titt som tätt, är bättre sen vi dumpade bakskorna och satte på nb skor fram men den är långt ifrån 8v...
Svar
0
· Visningar
391
·
Utrustning Hej! Är edt någon här som har tips på liite billigare hästtäcken!? Jag letar regntäcke, och tänkte lägga de lite dyrare pengarna på...
2
Svar
23
· Visningar
8 085
Utrustning Varför väljer man att sko med helfalsad sko på vanlig ridhäst och vad får man för skillnad mot att sko med vanlig "klassisk" sko?
2
Svar
35
· Visningar
2 853
Senast: Nominous
·
P
Svar
19
· Visningar
1 460
Senast: palle
·
Utrustning Nu är det verkligen hög tid att börja prata om varma ridbyxor att ha fram tills det blir dags att dra på sig termobrallorna. Vad finns...
Svar
16
· Visningar
1 944
Senast: svea
·
Utrustning Någon som har dessa stigbyglar? Nöjd? Hur är de i grepp om man jämför med tex Freejump?
Svar
3
· Visningar
1 624
·
Utrustning Jag vill ha en dressyrsadel till foderhästen och funderar över vad som kan fungera, hon har en enkel rygg som tur är och normal bomvidd...
Svar
13
· Visningar
2 167
·
Utrustning Har en 7 åring som ridit drygt år. Han har haft billiga ridskor för att han skulle prova, men nu ska vi snart köpa nytt då han vill...
2
Svar
21
· Visningar
4 067
Utrustning Ska sälja av lite ridbyxor bland annat av detta märket. Hittar dock inte vad det heter. Nån som känner igen det?
Svar
12
· Visningar
1 111
Senast: Rialavargen
·
Utrustning Hej, hjälp mig att hitta snygga färger till mitt sto till schabrak & luvor! Ska bifoga bilder. :love:
2
Svar
28
· Visningar
1 890
Senast: Rialavargen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar