Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har något liknande, möjligen lite kortare. En enorm skillnad med denna och korta varianter. Väldigt frysen av mig så måste ha varmt. Tycker däremot att termobyxor kan bli lite väl pösigt därför föredrar jag längre kappa. Termobyxorba åker däremot på vid mer extrem kyla (vilket är ganska sällan numer).Långkappa alla dagar i veckan. Har blivit ett oumbärligt vinterplagg för mig.
Det här förvånar mig! Jag kan inte blanda ull och fleece överhuvudtaget utan att bli så laddad med statisk elektricitet att jag skulle kunna driva alla lampor i ridhuset typ ... Alltså det är så illa att jag inte kan ha yllestrumpor samtidigt som jag har fleecetröja. Eller för den delen ylle under fleecefodrad jacka.
Du har alltså ett lager ylle under fleece? Jag måste bara kolla så att jag förstår ...
Lyllos digJodå, har inte upplevt någon statisk elektricitet. Har likadant när vi är ute med skoter och det är inget problem.