Vilken färg till min fux?

Jag tycker att mossgrönt är väldigt fint på röd fux :), eller ja mörk/skogs/moss grönt är fint på alla hästar iofs ^_^.
Mörkblått är också fint, lika så grått och beige, enda som jag tycker skär sig är skrikiga färger. Men viss kontrast tycker jag behövs så att man inte har t ex: bruna skydd, brunt schabrak, brunt ländtäcke och brunt läder till en brun häst ;) (råkade ut för det många gånger med fuxen och det är långt ifrån smickrande när man väl hamnat på bild :p.)

GULT :D Letar själv efter ett gult till min häst, men får nog bli på önskelistan ett från Mias RS. Annars som dressyrtjejen säger, royal/kornblått :)

Har kikat på mörklila schabrak men inte vågat klicka hem dem. Har du Tips på snygga & med bra kvalite?

Eskadron. Har lila till ponnyn. Både mörk och ljuslila har hållit färg och form suveränt. Ganska tunna, fasta (jag gillar det)

På fuxen har jag blått. Marin eller royal/klarblå. Royal är sjukt snyggt.

Liknande trådar

Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
252
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Shixle
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
642
Senast: WildHorse
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix